|
Post by ruka on May 5, 2007 20:58:24 GMT 2
Hunter lag aan de kant van het meer, hij keek om zich heen. Niemand te zien, hij trok twijfelig zijn shirt uit, en zijn teken was nu te zien. Hij keek voor een tweede keer om zich heen. 'okee, er is echt niemand' mompelde hij en sprong in het water, hij zwom rond, 'heerlijk' mompelde hij en hij ging op de kant hangen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 9, 2007 17:38:59 GMT 2
Tifa slenterde maar wat rond, aangezien ze nu wist dat Dark haar broer was bleef ze ver uit zijn buurt,waarom wist ze nog niet zeker. Ze hoorde water en zag dat ze bij het meer was uitgekomen. Daar liet ze zich maar neerploffen op haar rug, terwijl ze naar de lucht keek. Dat er nog iemand was, had ze niet echt in de gaten. Een zachtte zucht was hoorbaar terwijl ze haar blik niet van de lucht afhaalde. Het was dan wel donker en nacht, maar alles wat ze nu wou doen was tot rust komen. Alles even van zich af zetten zeg maar.
|
|
|
Post by ruka on May 9, 2007 18:00:34 GMT 2
Hunter was onderwater verdwenen, nu kwam hij boven en zag Tifa zitten. Hij zwom naar haar toe en ging langs haar zitten, 'gaat het?' zei hij toen hij zag dat ze naar de lucht keek. (what een inspie0_0, en ik moet eten bye bye:P)
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 9, 2007 18:03:22 GMT 2
(smakelijk ^^ )
Geschrokken keek Tifa naast zich, het was Hunter maar, ze dacht dat het een zwadderaar was die haar maar al te graag wou vervloeken. Kort knikte ze "Een beetje" antwoorde ze toen. "En met jou?" vroeg ze daarna. Ze glimlachtte kort en keek nu niet meer naar de lucht.
|
|
|
Post by ruka on May 9, 2007 18:17:04 GMT 2
'Ja best goed' mompelde hij en keek naar het meer. 'En je hoeft niet te schrikken'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 9, 2007 18:23:56 GMT 2
"Ik schrok alleen omdat ik niet verwachtte dat iemand hier zou zijn" zei Tifa, ze glimlachtte weer. "Vandaag heb ik alleen maar problemen gehad, ik hoop dat jou dag ook niet zo is verlopen?" Ze keek opzij naar Hunter, mischien was zijn dag nog slechter dan die van haar of juist niet.
|
|
|
Post by ruka on May 9, 2007 19:39:08 GMT 2
'Ag het ging vandaag wel goed' zei Hunter en keek naar beneden. 'Het ging bij mij ook wellis behoorlijk fout' zei hij, 'het komt wel goed' zei hij er achteraan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 10, 2007 17:44:01 GMT 2
Nu knikte Tifa "Alles komt inderdaad altijd goed...waar zou iedereen zijn?" Ze herrinerde zich het bal maar had besloten niet echt aanwezig te zijn, straks kreeg ze weer een ruzie. Maar alsmaar rondlopen was ook geen goed idee, eventjes zuchtte ze.
|
|
|
Post by ruka on May 10, 2007 21:26:58 GMT 2
'Er was toch een bal?' vroeg Hunter rustig en keek even naar het kasteel. 'Ik denk dat ze daar allemaal zijn' mompelde hij erachter aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 11, 2007 14:28:44 GMT 2
"Ja, dat bal is vanavond" zei Tifa, ze liet zich weer achterover vallen "Bijna iedereen is daar op een paar na die in de bieb zitten of buiten zoals wij" Het zou daar vast druk zijn, in ieder geval wist ze van Shinami dat er al een heleboel leerlingen binnen waren.
|
|