|
Post by anneloes on May 13, 2007 12:58:12 GMT 2
Toen Alette bij het meer was wou ze graag praten over Jake want ze wist hoe het voelde als je vriendje je gedumpt had. Alette had al wel een stuk of 10 vriendjes gehad maar haar leukste vriendje was Pepijn. Ze was helemaal weg van hem en voelde veel meer voor hem dan alle andere vriendjes die ze had gehad. Maar helaas het Pepijn het ook uitgemaakt Alette was er helemaal kapot van. Een paar dagen later zag ze Pepijn lopen met een ander heel knap meisje. Ze vond hem toen zo flauw.
Nu ze er weer aan denk barst ook Alette in huilen uit op het bankje waar ze opzitten. Ze weet niet wat ze moet doen. Geheim houden of het aan Tess vertellen...?
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 13:02:21 GMT 2
Wat is er Alette? Vertel het maar. JE kan mij ook vertrouwen. Tess hooptte dat Alette het zou doen. Heb je ook liefdesverdriet? Tess wou zo aardig mogelijk zijn.
Tess ging naast Alette zitten en omhelsde haar. Dan hebben we wat gemeen Daar moest Tess een beetje om lachen en toen begon ze ook te huilen.
We lijken wel op elkaar kwa vriendjes of niet?
|
|
|
Post by anneloes on May 13, 2007 13:07:40 GMT 2
Ja, nu je ons zo samen bekijkt lijken we best op elkaar! Grappig! Alette vertrouwde Tess nu echt. Alette vertrouwd eigenlijk iedereen wel maar bij Tess is het nu echt anders. Ze vertelde over Pepijn. Dit verhaal had ze nooit aan Jade verteld ookal waren zij ook vrienden.
Na een tijdje dat Alette uitgehuild was en Tess had getroost gingen ze 'op zoek' naar de leukste jongen bij het meer. Kijk daar! Wat vind je van hem?
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 13:16:22 GMT 2
Wie?? Weet je hoe hij heet? Hij ziet er best leuk uit. Tess glimlachtte. (wie is dat??? Wie wil die jongen spelen?) Tess hoefde niet een vriendje meer. Ze wou niet nog een keer dat haar hard gebroken werd. Ze hoefde alleen maar te flirten. Ja we lijken echt op elkaar. En heoveel vriendjes heb je nu gehad? Ik nog maar 1. Tess bloosde omdat ze dat vroeg.
|
|
|
Post by anneloes on May 13, 2007 13:23:11 GMT 2
Uuuhhmm... even tellen hoor... Een stuk of 10. Ik ben echt een jongensgek. Maar alleen Pepijn was een echte liefde. Dus eigenlijk ook maar één. Alette mistte Pepijn echt en ze is hem nooit echt vergeten. Maar ,afgezien van Pepijn, vond Alette eigenlijk alle jongens van binnen wel hetzelfde. En eigenlijk had Alette geen zin om het nou over jongens te hebben. Dan moest ze teveel aan hem denken. Ookal is het meer dan 6 jaar geleden.
Ze zei tegen Tess dat ze het liever niet hierover wou hebben en vroeg of Tess een ander onderwerp wou bedenken...
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 13:26:23 GMT 2
Zo ik maar 1. Even denken hoor.... Tess dacht diep na en bedacht: Wie is die leuke jongen daar bij het meer? O, ja je wou het niet meer ver jongens hebben. SOrry. Maar kan je het toch vertellen? Tess bloosde een beetje.
Tess ging lekker dicht bij Alette zitten. Ze was blij met haar nieuwe vriendin. ALs ik wat kwijt moet dan ga ik meteen naar jou toe. Tess glimlachtte.
|
|
|
Post by anneloes on May 13, 2007 13:33:12 GMT 2
Alette omhelsde Tess en wist nu dat Tess de beste vriendin ooit was. In heb begin vond Alette Tess niet aardig waarom weet ze eigenlijk niet. Ze vroeg naar Tess hobby's want eigenlijk wist ze die nog niet van haar. Ook haar eigen hobby's vertelde ze: Sport en dan vooral zwemmen, feesten en achter jongens aan zitten. Ze vertelde alles over haar leven aan Tess: waar ze woont, dat ze een zusje Arianne heeft, Dat haar vader dreuzel is, over haar vorige beste vriendin en nog een heleboel dingen. Ook niet leuke dingen ze vertelde vooral wat ze van Jade vond en dat ze haar alleen had achtergelaten met Sneep in de gang en dat ze haar sinds die tijd niet meer aardig vond. Maar ze wist niet of dat nou wel zo slim was...
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 13:43:01 GMT 2
Tess vertelde: Mijn hobby's zijn: Paardrijden en achter jongens aanzitten. Vooral die nieuwe. En feesten. Ik heb een zus. Dat is Joyce. Mijn ouders leven niet meer. Waarom deed ze dat dan? Als ze dat doet is ze niet echt een goede vriendin van je. en je bent van mij ook een hele goede vriendin. Tess omhelsde Alette ook. Een vraagje... Vondt je me in het begin wel aardig??? Tess glimlachtte en keek Alette aan.
|
|
|
Post by anneloes on May 13, 2007 13:50:55 GMT 2
Alette keek Tess doordringend aan. Nee, in het begin vond ik je echt verschrikkelijk! O, ooh wat heb ik nu dat weer verteld. Dacht Alette maar ze ging door met praten: Over haar leven toen ze nog niet op zweinstein zat maar door de oude stok van haar moeder ontdekte dat ze magische krachten had. En het niet durfde te vertellen. Totdat er op een dag een brief voor haar kwam waarin stond dat ze naar deze school mocht komen. En dat haar vader en zusje dat niet wouden. Maar Alette en haar moeder wouden het wel. Ze vertelde ook dat haar zusje nu ook op deze school zit en het hier geweldig vind. Maar de laatste tijd heeft ze hele erge ruzie met haar zusje en ze hoort ook niets meer van haar ouders. Alette barstte in tranen uit...
|
|
|
Post by anneloes on May 13, 2007 19:27:48 GMT 2
De volgende dag toen Alette even alleen bij het meer zat begon ze na te denken over Tess. Ze vond dat Tess opeens wel erg aardig deed tegen haar terwijl in het begon deed Tess (volgens Alette) heel naar tegen haar.
Ze beloot dat Tess toch niet zo'n goede vriendin was. Ze had het al eerder gehad met een andere vriendin. Die leek heel erg aardig maar uiteindelijk kwam Alette erachter dat ze voor iemand spioneerde. Degene voor wie die 'vriendin' spioneerde was al heel lang een grote vijand van Alette. Misschien doet Tess dat ook wel voor haar zus of een andere vriendin van Tess. Alette liep weg om Tess op te gaan zoeken om te vertellen dat ze geen vriendin meer van haar wou zijn. Maar dan had ze 1 probleem Tess wist alles van haar. Benieuwd hoe Tess hierop reageerde...
|
|