|
Post by birgit on May 14, 2007 16:20:57 GMT 2
Tess kwam aan gewandeld bij het meer. Ze zag Alette daar zitten. Heej Alette, wat doe jij hier? Tess wist dat Alette heel aardig was. In het begin was ze vraselijk tegen haar. Maar nu ze Alette kende was ze toch aardiger dan eerst. Ze wist dat Alette een vriendin had die een spion was geweest. Hopelijk dacht ze dat niet bij Tess. Je wilt zeker geen vrienden meer zijn?? Tess keek naar de grond toen ze dit zij. Je hebt me vertelt over die vriendin die een spion was. Ik ben dat niet. Ik ben te vertrouwen... Tess keek Alette recht in haar ogen toen ze dit zei.
|
|
|
Post by anneloes on May 14, 2007 19:49:18 GMT 2
Oké ik geef je nog één kans. Maar als je ook maar iets verdachts doet dan ben je direct geen vriendin met me meer. En in mijn geluk heb ik mensen meestal wel snel door. Eigenlijk voelde het bij Alette helemaal niet lekker om dit te zeggen. Ze vertrouwde Tess. Maar ze kon beter het zekere voor het onzekere nemen. Ze zal Tess haar andere geheim nog wel eens uitleggen. Dit geheim was echt strikt geheim. Oké, Tess, sorry van daarnet. Ik moest even aan iets anders denken. Daarom reageerde ik zo fel. Ik vertrouw je. Zullen we vrienden voor het leven zijn?
|
|
|
Post by birgit on May 15, 2007 17:46:42 GMT 2
Tess wist niet waarom ze zo fel deed. maar ze voelde dat dat een geheim was dus vroeg ze er niet naar. O, ja oke Tess was zo blij dat ze bijna in het meertje sprong. O, Sorry. Ik ben een beetje opgewonden. Mijn enigste hardsvriendin...
|
|
|
Post by anneloes on May 15, 2007 19:00:00 GMT 2
Oké, je hebt me door volgens mij. Ik denk dat weet dat ik eengeheim heb. Of niet dan? Maar ik denk niet dat dit de beste plek is om hem te vertellen. Zullen we naar dat bankje gaan of toch heel ergens anders? Eigenlijk wou Alette naar een heel andere plek. Bijvoorbeeld naar de leerlingenkamer of de ingestortte gang waar ze elkaar hebben ontmoet. Alette is niet bang om weer gesnapt te worden. Ze moet die gang voor straf toch nog opruimen. Heeft ze een mooie smoes en dan word Tess maar lekker gepakt!
Nee, zo mag je niet denken. dacht Alette bij zichzelf. Tess is haar echte hartsvriendin en niet zoals al die anderen die misschien wel doen alsof ze Alette's vriendin zijn maar dat eigenlijk diep in hun hart niet zijn.
Alette liet de keuze aan Tess over waar ze heen zouden gaan voor haar grootste geheim. Het bankje of de ingestorte gang...
|
|
|
Post by birgit on May 16, 2007 17:51:15 GMT 2
Ehmmmm.... Bij de ingestorte gang? Tess liep er vast naartoe... Tess bleef even staan wachtten totdat Alette kwam. Kom hartsvriendin... Ik wil er graag heen... Kom je? Tess was zo opgewonden dat ze Alette's geheim mocht weten...
|
|
|
Post by anneloes on May 20, 2007 15:38:26 GMT 2
vervolg: geen geheimen voor elkaar(Tess en Alette) bij de ingestortte gang
|
|