|
Post by birgit on May 1, 2007 15:04:40 GMT 2
(vervolg Verboden bos)
Tess knielde neer bij het Meer en huilde verschikkelijk. Tess vond het niet leuk dat Jake haar niet leuk vond. En dat hij Tess en Terry even leuk vond. Tess moest er niet aan denken en ze begon alweer te huilen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 2, 2007 0:01:40 GMT 2
Terry was Tess maar gevolgd. Ze vroeg zich af waarom alles zo ingewikkelt was. Waar precies was Tess nou zo verdrietig om? Even bleef ze staan kijken. Toen haalde ze diep adem en liep ze naar het meisje toe. Ze liet zich op het gras zakken, deed haar schoenen uit en liet haar voeten in haar water zakken. Het was erg koud, maar wel lekker. 'Vertel mij eens, wat is er toch allemaal aan de hand? Heeft het iets met mij te maken?' Ze keek het meisje voor het eerst aan.
|
|
|
Post by birgit on May 2, 2007 17:42:32 GMT 2
Een beetje wel, Ik vroeg laatst op wie Jake nou was. Hij zij dat hij ons twee allebei leuk vondt. Maar nu we in een band zijn vindt hij mij volgens mij leuker, Sorry... Tess wou niet dat Terry ging huilen. Ik hoop niet dat ik je van streek hebt gemaakt. Ik heb zelfs een briefje of hij met mij een relatie wil. Ik hoop natuurlijk dat hij "ja" zegt. Maar even een vraagje: Ben jij nog op Jake? Of is het over? Of wou je gewoon flirten? Tess wou het wel graag weten, maar ze wou Terry ook niet van streek maken...
|
|
|
Post by greenlightning on May 2, 2007 18:17:19 GMT 2
Terry glimlachte. Ze schommelde met haar benen in het water en leunde achterover. 'Jake is leuk, dat zeker. Ik moet toegeven, dat ik denk dat ik gevoelens voor hem heb.' Ze draaide haar hoofd naar Tess. 'Maar ik weet neit zeker of ik al toe ben aan een relatie, hoe leuk Jae ook is. Ik emrk wel waar het schip strandt. Als jij hem echt zo leuk vindt... dan kan i misschien wel proberen om gewoon vreidnen te worden.. en niet meer...' Het deed pijn om dit zelfs maar te zeggen, maar het was het beste. Een flirt was toch niet belangrijker dan liefde?
|
|
|
Post by birgit on May 2, 2007 20:40:40 GMT 2
Ik ben naar Jake toe geweest en nu hebben we verkering en we hebben GEZOEND!! Tess glom weer helemaal. Als ze eraan dacht begon ze alweer te glimmen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 2, 2007 20:45:45 GMT 2
Terry was even te geschokt om iets te zeggen. Toen glimlachte ze naar Tess. 'Dat is goed nieuws. Ik zag dat je hem erg leuk vindt. Goed dat het wederzijds is. Ik ben blij voor je!' En ze meende het nog ook. Ergens was ze wel blij dat hij voor haar had gekozen. Ze had waarschijnlijk toch geen relatie met hem gewilt, maar een enkele kus was leuk geweest... Ze schudde lachend haar hoofd. 'Ik meot je eits vertellen. Eigenlijk, ben ik verliefd op een ander. Nu Jake uit mijn hoofd is, kan ik me meer op hem richten. Zelfs... als hij mij niet wil.' Waarom zei ze dat? Ze had geen flauw idee. Ze sloot haar ogen en genoot van de zon. Het was alsof er een last van haar schouders viel. Geen problemen mee.
|
|
|
Post by birgit on May 2, 2007 20:51:15 GMT 2
Wie is het dan? vertel Vertel Vertel. Je kan me vertrouwen. Ik vertel het echt niet verder. Tess was nog steeds aan het glimmen. Tess was echt te vertrouwen en hoopte dat Terry het wou zeggen. Ze was wel benieuwd. Als je wilt mag je wel met Jake flirten -nog steeds- maar het blijft altijd nog mijn vriendje oke? Van Tess mocht Terry dat doen. Het was nu toch haar vriendje dus maakte het niet uit.
|
|
|
Post by greenlightning on May 2, 2007 20:58:09 GMT 2
Terry barstte in lachen uit. 'Ik zou nooit flirten emt je vriendje, tenzij ik echt smoor op hem was. Maar dat ben ik niet. Hij is leuk, maar... ik denk dat ik eigenlijk voor hem ben gevallen, omdat hij zoveel op mijn ex vriendje lijkt. Nou, ik heb.. best wel veel gevoelens voor...' Terry kon eht niet zeggen. Als ze eht zou zeggen, dan zou het echt zijn. Dat verraadde ze Draconic! Maar hij was haar vriendje neti emer. En haar achterneef. Dus maakte het niet uit. Of wel? Terry haalde haar voeten uit het water, trok haar benen op en steunde emt haar armen op haar knieen. Ze wist het niet meer. Ze wist wel dat ze verliefd was op Seth, zonder twijfel. Maar...
|
|
|
Post by birgit on May 2, 2007 21:03:45 GMT 2
Wie? Wie? Je kan me vertrouwen echt ik vertel niks door echt waar. Tess hoopte wel dat terry het tegen haar zegt.
Tess was wel benieuwd maar wachtte toch wat Terry zou zeggen...
|
|
|
Post by greenlightning on May 2, 2007 21:07:30 GMT 2
Terry haalde diep adem. 'Ken je die jongen, bij ons in griffoendor? Zijn naam is...' Nog eens diep adem halen. 'Seth.' Ze fluisterde het woord en keek toen snel de andere kant op, met een vuurrode blos op haar wangen. De gedachte aan Seth alleen al maakte haar warm. Maar dan.. Draconic... Seth... Bij die laatste naam vlamde haar ahrt op. Ze verstopte haar glimlach in haar armen.
|
|