|
Post by birgit on May 3, 2007 11:48:16 GMT 2
Dat is leuk. Hij is ook wel een lekker ding maar niet zo leuk als Jake natuurlijk. Tess vondt het wel leuk dat Terry nu echt verliefd was.
En je weet dat als je met iemand wilt praten dan kan je altijd met mij praten oke? Tess was benieuwd dat als Terry wou praten dat ze dan wel met Tess ging praten.
Tess zag Terry glimlachen achter haar armen en bedacht dat als ze aan Seth moest denken dat ze dan moest glimlachen of moest blozen.
Je vindt Seth echt leuk hé? Het klonk als plagen maar Tess bedoelde het niet als praten.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 14:32:07 GMT 2
'Nou, dat is neti grappig,' zei Terry lachend en ze draaide weg. Met een zucht liet ze zich achterover vallen. Ze sloot haar ogen, gooide haar armen in de lucht en schreeuwde tegen de lucht: 'Ik hou van hem!' En opeens wist ze dat het waar was. Opeens wist ze dat ze over Draconic heen was. Opeens wist ze... Ze kwam overeind. 'Ik moet je iets vertellen Tess. Mijn ex is op Hogwarts aangekomen, vandaag. Ik hem niet zien! Ik ben bang voor wat hij voor mij voelt...'
|
|
|
Post by birgit on May 3, 2007 18:02:49 GMT 2
Dat is erg. Of niet? Je moet gewoon telkens met iemand blijven lopen. NOOIT en dan ook NOOIT alleen gaan. Voor als je hem tegenkomt.... Tess wou Terry neit overstuur laten raken. Je kan altijd met mij samen lopen oke?
Tess probeerde zo aardig mogelijk te doen...
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 18:09:24 GMT 2
Terry knikte. 'Ik ben neit bang voor hem, ik ben alleen bang... dat hij nog gevoelens voor mij heeft. Als dat zo is... wat zou hij Seth dan aan kunnen doen?' Plotseling voelde Terry tranen branden. Ze sloot haaar ogen en probeerde ze tegen te houden. Tevergeefs. Geluidloos huilde Terry. Haar schouders schokten niet, ze maakte geen geluid, maar de tranen stroomden over haar wangen. Draconic mocht Seth geen pijn doen! Ze widle niet dat ze zouden vechten, zeker niet om haar! 'Draconic gaat Seth haten,' zei ze zacht,' Hij heeft dreuzelouders. Mij maakt dat helemaal niks uit. Maar Draconic.... Hij haat dreuzels en alles wat ze voorbrengen, zeker als dat kinderen met toverkrachten zijn.' Ze snikte. Ze wist dat hij vreselijke dingen had gedaan, maar ze had er nooit met hem over gescproken. Ze was bang, dat hij Seth iets aan zou doen.
|
|
|
Post by birgit on May 3, 2007 18:12:55 GMT 2
Tess zag dat Terry huilde. Rustig maar, Draconic zal Seth echt niks aan doen hoor. Tess wou Terry niet nog meer overstuur maken dus probeerde Tess haar te troosten.
Volgens mij zit er allerlei dingen in je hoofd waar je nooit over praat. Je kan altijd met mij erover praten oke? Tess zei het van zelfvertrouwen. Tess wist van zichzelf dat ze dingen heel goed geheim kon houden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 18:15:03 GMT 2
Terry schudde haar hoofd. 'Ik ga morgen met Seth naar Zweinveld en ik ben bang dat Draconic daar straks nog komt opdagen. Wat moet ik doen als dat zo is?' Terry sidderde. Ze maakte zich ergnstig zorgen.
|
|
|
Post by birgit on May 3, 2007 18:26:01 GMT 2
Tess had een idee. Als ik nou stiekem meega. En dan als Draconic komt dat ik je dan waarschuw. En als hij heel dicht bij jullie is en hij Seth dan wilt aanvallen, dat ik hem dan tegen hou en dat jij met Seth snel weg moet rennen. Ik ben niet bang voor hem. Ik bescherm jullie wel. Tess was heel zeker ervan dat ze dit wou doen.
Tess ging naast Terry zitten en knuffelde haar. Als ik wat heb beloofd dan ga ik het ook na. Tess was wel benieuwd wat Terry ervan vond.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 20:41:39 GMT 2
Terry sprog op. 'Dat is een geweldig idee Tess! Gaan jij en Jake ook mee, maar... wel op een afstandje natuurlijk. Als je Draconic dan ziet, dan kan jij ons waarschuwen! Dan kan ik maken dat ik wegkom! Je bent een genie!' Ze vloog Tess om de hals. Misschien kon het toch nog een leuke dag worden! Ze liet haar neiuwe vriendin los en veegde haar tranen weg. 'Misschien moet ik Draconic nu maar vast opzoeken en kijken hoe het gaat...'
|
|
|
Post by birgit on May 8, 2007 19:02:15 GMT 2
Doe dat maar... Tess was zooooooo blij met haar nieuwe vriendin dat ze bijna kon gaan huilen...
(Sorry was ff paar dagen niet op H2 gekomen duss... Kon niet mee naar uitstapje.. Maar heb wel gelezen wat er stond xxxx)
|
|