|
Post by birgit on Apr 30, 2007 16:38:13 GMT 2
Tess ging naar het meertje toe om even uit te huilen en om alleen te zijn.
" O, mama waarom heb je me hierheen gestuurd? Ik wou wel naar een school, maar ik wou gewoon 's avonds thuis komen om jouw te zien."
Een leraar riep Tess bij haar en vertelde slecht nieuws: "Tess ik moet je iets vertellen." Het was een tijd stil, toen de leraar verder ging: "ga even op dat bankje zitten. Oke daar komt het: Jouw moeder is heel erg ziek." "Wat...." Tess stond op en ging huilend weer naar het meertje toe.
|
|
|
Post by admin. on Apr 30, 2007 16:46:34 GMT 2
Anne zuchtte. Alles wat haar was overkomen de laatste tijd was zó verschrikkelijk... Waarom moest het haar gebeuren? Waarom niet Dragana of één van haar trouwe hulpjes? Waarom waren altijd de zwakkeren het slachtoffer? Anne zuchtte. Rot-dood-doen-ers, Rot-Vol-de-mort, Rot-moor-den, Rot-wer-eld" dacht ze bij zichzelf. Ze plofte neer in het gras en staarde glazig naar het meer. Haar rode haar stak verschrikkelijk af op het groene gras en het helderblauwe water.
Plots hoorde ze iemand snikken- ze keek ernaar. Tess, die ongelooflijk populair was. Daar had ze dus echt geen behoefte aan. Ze wou niemand reputatie bederven... Wat zouden ze zeggen als iemand die zo populair was als Tess, met haar, Anne, om zou gaan?
Populaire mensen gaven problemen. Problemen storten zich op Anne. Anne heeft al genoeg problemen. Ze zuchtte, terwijl ze weer opstond. Zou het water diep genoeg zijn om jezelf te verdrinken?
|
|
|
Post by birgit on Apr 30, 2007 16:51:48 GMT 2
"O, hoi Anne." Tess keek naar Anne en naar haar haar. "Ik heb nog nooit gezien dat je rood haar had. Mooi hoor."
Tess wou een keertje aardig doen tegen Anne. Ze had anders nog geen contact gehad met Anne, ze was haar alleen soms tegengekomen maar verder niet.
Tess liep voorzichtig naar Anne toe om te kijken of het mocht.
|
|
|
Post by nilou on Apr 30, 2007 16:56:01 GMT 2
Jake wou even tot rust komen.Zijn hoofd was 1 warboel. Op wie was hij nu eigenlijk?Wat waren meisjes toch ingewikkelt... Toen zag hij Tess en Anne.Hij kon nu even niet met Tess praten.Dat zou nog meer verwarringen brengen.Hij wandelde naar Anne en ging naast haar zitten."Anne,mag ik jou wat vragen?"
|
|
|
Post by admin. on Apr 30, 2007 16:57:07 GMT 2
Anne wou Tess negeren, maar besloot dat dat niet zou werken. "Alsof je dat nooit gezien hebt?! Iedereen weet dat ik rood haar hebt" snauwde ze kil, zonder ook maar een greintje gevoel. Ze had absoluut geen behoefte aan contact met populaire mensen.
Anne schrok toen ze merkte dat Tess dichter naar haar toe kwam. Jammer dat je hier niet mocht vliegen, want ze droeg haar bezem nog steeds mee. Haar bezem... het enige wat nog ècht van Miriat was.... Ze zuchtte opnieuw. Tess kwam tè dichtbij... tè... Ze stond op, liep een stukje en plofte hier weer neer, terwijl ze nog steeds bedacht of het water diep genoeg was...
"Huh? Oh, ja hoor" mompelde ze, met een gemaakte glimlach.
|
|
|
Post by nilou on Apr 30, 2007 16:59:39 GMT 2
"Ik heb wat problemen met de meisjes. En omdat jij nogal een normaal meisje bent zou ik jou wat om raad willen vragen... Ik ben stapel verliefd op Tess...Maar ook op Terry....En ik ben bang dat ze misschien gaan ruzie hebben door mij....wat moet ik doen...?...."
|
|
|
Post by birgit on Apr 30, 2007 17:03:25 GMT 2
" Oke, ik merk dat je dat niet leuk vind. sorry maar ik wil alleen aardig zijn. ik blijf hier wel zitten." Tess merkte dat ze niet erg bevriend was met Anne. Ze vond het wel jmmr dat dat niet was, want Anne is best aardig.
" O, hoi Jake." Tess wou een beetje flirten maar dacht dat hij dat toch niet zou merken.
" Jake een vraagje: Op wie ben jij?? Je hoeft het niet te zeggen als je het niet wilt hoor!!
Tess wou weer naar binnen maar ook weer niet want ze wou bij Jake blijven.
|
|
|
Post by admin. on Apr 30, 2007 17:11:44 GMT 2
Anne moest een lach onderdrukken. "Ik- een normaal meisje? Wat zijn die anderen dan? Aliëns?" fluisterde ze, zodat Tess het niet zou horen. "Als ik jou was zou ik uitzoeken wie je het leukst vindt, met wie je de leukste dingen doet etc. Zolang je niet op het uiterlijk let kom je er wel uit- Ga met allebei een keertje uit en kom meer over ze e weten" vervolgde ze, terwijl ze de grijns van haar gezicht trok.
|
|
|
Post by nilou on Apr 30, 2007 17:27:03 GMT 2
"Ok bedankt anne!" Jake stond op en ging terug naar de leerlingenkamer. (jake is nu terug in de leerlingenkamer)
|
|
|
Post by admin. on Apr 30, 2007 18:03:26 GMT 2
"Geen dank" mompelde Anne. Ze kon hier maar beter weggaan, voordat ze echt zichzelf verdronk. Ze stond op en liep richting het kasteel.
|
|