|
Post by Krista - on May 1, 2007 15:05:57 GMT 2
Evan schrok zich rot toen hij plotseling Anne zag opdoemen, want hij had al een paar minuten onafgebroken naar haar en Jake staan staren. Jake, perfecte Jake. Jake die naast Tess en Terry nu ook Anne erbij kreeg. Hij trok een raar gezicht en probeerde verwoed zijn haar goed te doen, maar uit dommigheid smeerde hij een grote kluit aarde vermengt met drakenmest (Hij had net kruidekunde gehad) over zijn voorhoofd. Haastig probeerde hij het eraf te wrijven met de mouw van zijn gewaad, en hoopte, bad dat Anne het niet zou zien.
|
|
|
Post by admin. on May 1, 2007 15:09:12 GMT 2
Met nog betraande ogen zag Anne Evan staan. Evan! Hij mocht haar niet zo zien! Niet zo, niet zo down... Anne bleef even staan, verstijfd. Toen ze zag dat hij nogal klungelig deed, veegde ze de laatste tranen ruw weg en liep op hem af. "Wanneer- is de volgende zwerkbaltraining?" vroeg ze, aangezien ze zijn stem wou horen. Ze wist zo gauw geen andere manier. Haar hart leek salto's te maken...
|
|
|
Post by Krista - on May 1, 2007 15:14:45 GMT 2
"uhm..," zei Evan langzaam terwijl hij even naar de mouw van zijn gewaad keek, die nu onder de modder zat. "overmorgen?" zei hij dan maar, aangezien hij zelf geen idee had wanneer de volgende training zou zijn. Als hij aanvoerder was zouden ze gewoon iedere dag trainen, maar die kans zat er waarschijnlijk niet in. Hij had het gevoel alsof er een zwaar brok cement in zijn maag was gegoten toen Anne daarnet tegen hem begon te praten.
|
|
|
Post by admin. on May 1, 2007 16:05:27 GMT 2
"Ach laat ook maar" zuchtte Anne, toen ze merkte dat Evan het niet wist. "Maar... Ik moest maar weer eens gaan, en...-" ze wist duidelijk niks te zeggen. "-Nou ja, ik moet gewoon weg" besloot ze, ze draaide zich om en liep aarzelend weg. Nu had ze het weer niet gezegt! weer niet genoeg moed gehad...
|
|
|
Post by Krista - on May 1, 2007 16:09:31 GMT 2
"Wacht!" zei Evan plotseling, alsof er iemand in hem zat die met zijn stem praatte. "ik bedoel.." zei hij langzaam. Hoe ga je jezelf hier nou weer uitpraten.. dacht hij bij zichzelf. "Ik bedoel, het is wel mooi weer enzo.. waarom niet buiten blijven?". Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan, want de lucht was donkergrijs en het zag eruit alsof het ieder moment ging regenen. De smoes was te doorzichtig, en Anne had hem waarschijnlijk vrijwel direct door.
|
|
|
Post by admin. on May 1, 2007 16:13:52 GMT 2
Anne keek verbaasd naar de lucht, en wende haar blik op Evan. "Ehh- Mooi weer?" zei ze, aarzelend. Yes!! Volgens mij heeft hij het begrepen- oh... NEE ANNE! je moet je normaal gedragen- vooral niet zenuwachtig zijn... oh... dacht ze, terwijl ze een diepe zucht slaakte.
|
|
|
Post by Krista - on May 1, 2007 16:18:12 GMT 2
Evan dwong zichzelf te lachen en wierp een blik op de lucht. "Ehm.. daarstraks was het nog zonnig" zei hij schaapachtig en grijnsde dan.
|
|
|
Post by admin. on May 1, 2007 16:23:58 GMT 2
Anne grijnsde, al was hij behoorlijk nep. "Dus volgens jou was die regen- Zon?!" riep ze, harder dan de bedoeling was. Ze bloosde en draaide zich om. "Ik moet nu echt- ehh- gaan, zie je nog wel" Ze stak nog even haar hand op en liep vervolgens weg.
|
|
|
Post by Krista - on May 1, 2007 16:25:44 GMT 2
Verbluft keek Evan Anne na en strompelde toen ook in de richting van zijn volgende les, maar wel met een onuitwisbare grijns op zijn gezicht, aangezien het best wel goed was gegaan, volgens hem.
|
|
|
Post by anneloes on May 16, 2007 17:16:15 GMT 2
Alette had alles gezien. De ontmoeting tussen Tess en Anne, tussen Jake en Anne en tussen Evan en Anne. Nou als je niet kon zien dat hun 2 (Evan en Anne) misschien wel iets met elkaar wilden dan wist Alette het ook niet meer. Volgens veel mensen was Alette een 'jongens-expert'. Ookal vond Alette heel-heel-heel soms jongens de vreemste wezens op aarde.
Ze bleef nog heel even Anne achterna kijken die net wegliep en keek daarna in het water. Denkend aan wat zij had gedaan als ze in Anne's schoenen stond.
|
|