|
Post by Lisa .. on May 5, 2007 22:01:59 GMT 2
Het kon Lili even niet schelen of er andere leerlingen op het terrein waren. Ze sprong op en rende achter Hunter aan. Ze lachde en probeerde hem terug te tikken.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 22:05:16 GMT 2
Hunter vond het leuk, het maakte hem niet uit dat het kinderachtig was, hij had er gewoon nu zin in, en het maakt toch niet uit? 'Je kan me toch nooit pakken' schreeuwde Hunter lachend en keek achterom, waardoor hij tegen een boom aan knalde met zijn hoofd en hard met zijn rug viel. Hij kreunde en ging rechtop zitten. 'stomme boom' mompelde hij in zichzelf.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 5, 2007 22:11:35 GMT 2
Lili lachde ook en ging iets sneller rennen. 'Tuurlijk wel' riep ze hem na. Het lachen verging haar snel toen Hunter tegen een boom was opgebotst. Ze stopte en ging op haar hurken naast hem zitten. 'Gaat het? vroeg ze zacht nadat Hunter rechtop was gaan zitten.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 22:22:50 GMT 2
'Ag ik zal wel een bult op mijn hoofd krijgen' zei Hunter met een lach. 'En ik heb nu ook nog is hoofdpijn'
|
|
|
Post by Lisa .. on May 5, 2007 22:31:20 GMT 2
'Je kan er nog om lachen' zei Lili met een lichte grijs. Ze wreef even met haar hand over Hunter's hoofd. 'Moet je anders een asperine ofzo?
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 22:34:43 GMT 2
'AU' schreeuwde Hunter hard, 'Heb je die bij?' vroeg hij er achteraan.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 5, 2007 22:45:50 GMT 2
'Sorry, en nee. zei Lili 'Of ... Even zocht ze door haar zakken van haar gewaad maar vond alleen nog 2 Bubbelkauwgoms. 'Dit is het enige en hier heb je niet veel aan neem ik aan vervolgde Lili terwijl ze de kauwgoms uit haar gewaad haalde.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 22:53:54 GMT 2
'Is ook goed hoor' zei Hunter met een lach en opende zijn hand, nu kon je de snee zien die Voldemort erin had gesneden voor de ketting die om zijn nek hing.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 5, 2007 23:00:35 GMT 2
Lili maakte gestalte om een kauwgompje te geven maar bleef even met haar hand hangen en keek naar de snee. Haar ogen keken beetje angstig, maar al snel weer normaal. Daarna duwde ze het kauwgompje in z'n hand.
|
|