|
Post by ruka on May 12, 2007 0:13:37 GMT 2
Een jongen met lang blond haar lag bij het meer, zijn haar hing als een gordijn langs zijn gezicht. Hij keek naar het meer en glimlachte. Hij keek naar zijn gitaar die langs hem stond. Hij wou wel praten, maar hij zag niemand, helaas niet, en hij had geen zin om naar binnen te gaan. Een zucht ontglipte en hij stak zijn hand in het water, er kwamen nu vliezen tussen zijn vingers.
|
|
|
Mensen?
May 12, 2007 16:17:04 GMT 2
Post by greenlightning on May 12, 2007 16:17:04 GMT 2
Met een een droevig gezicht rende Tyra langs de rand van het meer. Ze wilde haar conditie op pijl houden, maar eigenlijk widle ze vooral haar verwarde gedachtes laten wegvleigen. Spoirten maakte haar vrij. Ze zag een jongen bij eht water. Kende ze hem? Ze rende door, maar voor ze hem passeerde stopte ze. 'Haaj,'zei ze,' ik geloof niet dat ik je ken. Wat is je naam? Ik ben Tyra.' Die jongen leek wel okeej. Ze had ook echt geen zin, om nog langer aan Miquel en Ryanne te denken. Afleiding zou goed zijn.
|
|
|
Mensen?
May 12, 2007 18:15:53 GMT 2
Post by ruka on May 12, 2007 18:15:53 GMT 2
Bou keek op, 'heey' zei hij met een lach en je zag hem even denken. 'Ik ken jou niet eigenlijk' zei hij twijfelig. 'Mijn naam is Bou'(boo)
|
|
|
Mensen?
May 12, 2007 21:38:47 GMT 2
Post by greenlightning on May 12, 2007 21:38:47 GMT 2
Terry glimlachte. Haar groene ogen straalden, zoals ze dat altijd deden. 'Dat verbaasd me niks. Als je mij zou kennen, maar ik jou neit, dan zou dat vreemd zijn.' Ze ging naast hem staan en keek over het water. 'Wat doe je heir zo alleen? Niet dat het me uitmaakt hoor, ik wil ook weleens alleen zijn, maar ik ben nieuwsgierig.' Ze glimlachte opnieuw.
|
|
|
Mensen?
May 13, 2007 17:02:19 GMT 2
Post by ruka on May 13, 2007 17:02:19 GMT 2
'Ik ben hier nieuw' zei Bou en keek met een lachje naar Terry. 'Wil je verder rennen of kom je erbij liggen?' vroeg hij en klopte op de grond langs hem. De staartjes in zijn haar wiegde mee in de wind.
|
|
|
Mensen?
May 13, 2007 19:48:53 GMT 2
Post by greenlightning on May 13, 2007 19:48:53 GMT 2
Tyra deed of ze nadacht, hief haar armen boven haar hoofd en liet haar toen op haar rug op het gras vallen. 'Rennen kan altijd nog. Sommige mensen rennen hun hele leven lang. Ik ren alleen als ik dat wil, of als ik te veel aan mijn hoofd heb en niet weet wat ik met mijn gedachten moet. Dan wordt ik rusteloos.' Ze sloot haar ogen en lag zo ontspannen, dat je bijna dacht dat ze niet begreep wat rusteloos zin betekende.'
|
|