|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 13:56:21 GMT 2
Tifa glimlachtte "Maar ik ben niet een complete kat, als ik compleet kat zou zijn was ik op meters afstand gebleven van het meer" Eigenlijk wou ze er wel een duik innemen maar dat deed ze maar niet. Ze vondt Hunter wel aardig, tenminste hij was de enige jongen die aardig deed tegen hem tot nu toe samen met Felix.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 14:01:12 GMT 2
'Nou, mijn kat die gaat gewoon op het randje lopen van het meer en als hij erin valt is hij half nat, dat heeft hij wellis gehad, maar hij doet het nog steeds, gek beest' zei Hunter lachend en keek naar Tifa.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 14:03:45 GMT 2
"Heb je een kat?" vroeg Tifa verbaast, ze lachtte aan de gedachtte dat een kat in het water viel en er zeiknat uitkroop. "Niwa.." mompelde ze toen, de naam van haar kat. Wat als het volle maan was en ze ineens haar felrode/roze uiterlijk zou krijgen, zou hij dan bang worden van haar? gelukkig was het geen volle maan dus hoefde ze zich voorlopig geen zorgen te maken.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 14:14:42 GMT 2
'Ja ik heb een kat, ze heet Akira. zei hij rustig en hij haalde even adem. 'Akira!!' schreeuwde hij hard en floot op zijn vingers, een grote kat kwam aanrennen en hij kon moeilijk stoppen omdat hij zoveel vaart had, Hunter ving haar nog net op, anders was ze in het water gevallen. 'Dit is ze' zei hij met een lach en aaide haar over haar hoofd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 14:17:52 GMT 2
Tifa was eventjes geschrokken toen er een grote kat kwam aanrennen, toen moest ze lachen. "Grote kat zeg" zei ze toen. Ze stak langzaam haar hand uit naar Akira om haar te aaien, tenminste als ze het zou toelaten. Niwa daarintegen was een groot stuk kleiner, en schoot nu dus tussen de bosjes door. Met een plof belandde het kleine katje voor de voeten van Tifa. Geruisloos had hij door de bosjes geslopen om te wachten totdat hij ook geroepen werdt.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 14:41:46 GMT 2
'Ze is behoorlijk groot omdat ze een main coon is' zei Hunter rustig en aaide de grote kat.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 14:44:29 GMT 2
"Een Main coon?" herhaalde Tifa "Wat is dat voor een soort dan?' ze aaide Niwa die nu met zijn felrode oogjes nieuwsgierig keek naar de grote kat. Tifa keek nieuwsgierig naar de grote kat en glimlachtte toen.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 15:12:29 GMT 2
'Dat is gewoon een kattenras' zei Hunter met een lach, 'het is een groot kattenras' zei hij erachteraan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 15:17:34 GMT 2
Tifa grinnikte eventjes "Oke, een heeeel groot kattenras zou je het kunnen noemen" Ze liet zich achterover in het gras vallen en zuchtte "Wat ben ik blij dat de lessen voor nu even voorbij zijn" mompelde ze toen.
|
|