|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 18:20:15 GMT 2
Eindelijk was Tifa even alleen, ze liet zich languit in het gras vallen en had niet haar gewaad aan zoals meestal. Ze droeg nu een strakke spijkerbroek en een topje die mouwloos was. Haar felbruine ogen keken naar de lucht en ze genoot nog even van het weer. Hier kon Sneep of een andere leraar haar niks maken. Omdat ze zich ontspannen voelde kreeg ze haar kattenoren en staart weer, dit keer was het niet eens erg omdat ze wist dat ze even een tijdje alleen was. Maar mischien had ze het ook weer fout. Ze ging rechtop zitten en staarde toen in het water. Ze had deze middag iets vreemds gevoeld, was het mischien liefde? Tifa was een beetje in de war omdat het een lange tijd geleden was dat ze zoiets had gevoeld.
|
|
|
Post by ruka on May 4, 2007 20:09:10 GMT 2
Hunter strompelde naar buiten en keek naar Tifa, haar kende hij nog niet goed en hij ging langs haar zitten. 'Hallo' zei hij twijfelig, want hij wist niet hoe ze ging reageren op hem.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 12:03:42 GMT 2
Tifa schrok eventjes toen ze iemand tegen haar hoorde praten. "Ook hallo" zei ze vrolijk. Ze ging rechtop zitten en voelde kort aan haar kattenoortjes. "Hunter was het toch?" vroeg Tifa toen. Ze kende slechts een aantal leerlingen van naam en gezicht en een aantal was bevriend met haar, maar Hunter kende ze nog niet zo goed. Ze glimlachtte vriendelijk naar hem maar voelde dat hij niet echt vrolijk was, altans..dat dacht ze.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 12:49:14 GMT 2
'Ja dat klopt, ik ben Hunter' zei hij met een lach, 'jij was toch Tifa?' vroeg hij toen. 'Maar hoe gaat het met je?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 12:58:33 GMT 2
"Jep, ik ben Tifa en met mij is alles goed hoor en met jou?" vroeg ze. Ze speelde nu met het strikje om haar pols. Iets dat ze ook kreeg als ze die oortjes en staart had. Nieuwsgierig keek ze naar Hunter om zijn reactie af te wachten op haar half kattenuiterlijk, ze was een faunaat een weerkat eigenlijk. Maar de oortjes en staart kwamen tevoorschijn als ze het niet wou of gewoon zomaar.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 13:04:57 GMT 2
'Ja het gaat goed hoor' zei Hunter met een lach. 'Coole oren trouwens' zei hij en knipoogde, 'fijn he bij het meer zitten?' vroeg hij toen en keek het meer in.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 13:09:38 GMT 2
Tifa knikte eventjes, ze keek naar het water "Wel als je rust nodig hebt en strafwerk heb gehad door uit te vallen tegen een leraar, in welke afdeling zit je eigenlijk? Ik ravenklauw" Ze raakte haar oren aan toen hij zei dat ze cool waren "Dankje mompelde ze daarop
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 13:12:00 GMT 2
'Ik zit in griffoendor' zei hij rustig. 'Tegen welke leraar ben je uitgevallen?' vroeg hij daarna.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 13:16:51 GMT 2
"Sneep" zei Tifa "en toen moest ik dus 6 bladzijdes vol schrijven met een of ander dier, ben de naam alweer vergeten. Hij noemde iemand een modderbloedje en dat werdt me dus even teveel en nam het dus half op voor diegene" Ze raakte het water aan met haar vinger waardoor het eventjes trilde.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 13:52:48 GMT 2
'Ja, Sneep houd gewoon niet zo van modderbloedjes, zal wel voor een deel komen omdat hij in zwadderich heeft gezeten' zei hij rustig en keek naar Tifa. 'ik wist niet dat katten van water houden' hij glimlachte en keek naar de lucht.
|
|