|
Post by nilou on May 14, 2007 16:22:15 GMT 2
Jake zat met zijn blote voeten in het water bij het meer. Hij was nog steeds kwaad op Tess omdat ze hem niet met rust liet.aan de andere kant voelde hij zich rot omdat hij zo gedaan had tegen haar.
|
|
|
Post by birgit on May 14, 2007 16:26:21 GMT 2
Tess kwam rustig naar het meer toe. Ze zag Jake daar naartoe gaan. Sorry dat ik je de hele tijd achterna ging. Maar ik weet wat je hebt. En je moet er over praten... Tess liep rustig naar Jake en ging naast hem zitten.
|
|
|
Post by nilou on May 14, 2007 17:04:27 GMT 2
Jake draaide zijn hoofd weg.ik moet nu veel medicatie nemen...ik ben niet kwaad op je,helemaal niet zelfs..het komt gewoon door mijn ziekte dat ik zo doe... Jake draaide zijn hoofd naar Tess en kuste haar toen op de mond,stond toen recht met een rood hoofd en wandelde weg.[Jake is weg xD]
|
|
|
Post by birgit on May 14, 2007 20:08:57 GMT 2
Wacht... Tess rende achter Jake aan. Tess pakte Jake's hand en zei: Ik hou nog steeds van je, Jake... Tess zoende Jake nu ook op de mond....
Joyce kwam bij het meer. Ze was een beetje kwaad op Jake. Joyce zag Jake en Tess zoenen. Tess waarom zoen je hem nu? Hij heeft het uitgemaakt. Waarom zoen je hem dan?? Joyce was boos op Jake. Ze wist niet of Jake wel weer te vertrouwen was...
|
|
|
Post by anneloes on May 15, 2007 15:49:00 GMT 2
Alette zag Tess en Jake ook zoenen. Getver wat vies. dacht Alette. Niet omdat ze zoende ze had zelf ook wel een stuk of 10 vriendjes gehad maar Jake en Tess bij elkaar dat pastte niet. vond Alette. Aan de overkant van het meer zag ze Joyce boos en onzeker staan. Alette ging naar haar toe.
|
|
|
Post by birgit on May 15, 2007 17:43:18 GMT 2
O, Joyce, ik had je niet gezien. Ik hou nog steeds van Jake. En ik hoop ook dat hij van mij houdt. Ik weet dat je het niet leuk vindt omdat hij het eerst uitmaakte. Maar hij heeft die ziekte weetje wel??? Hij kan er niks aandoen. Tess was zeker dat ze dit zei. Alleen dat Hoop ook dat hij van mij houdt daar was ze onzeker van.
O, hoi. Joyce zei het met een boze stem en een boos gezicht. Wat kom je doen? EN hoe heet je? Joyce klonk bij de vraag van: Hoe heet je, al wat aardiger.
|
|
|
Post by nilou on May 16, 2007 17:13:19 GMT 2
Jake schrok zich rot...Het voelde zo raar om terug gekust te worden door Tess...ik denk dat ik nog wel van je houd...ik weet het alleen niet zeker...Jake keek in de richting van Joyce.Zij vond hem duidelijk niet in orde...
|
|
|
Post by birgit on May 16, 2007 17:22:46 GMT 2
O, niet dus Tess keek naar de grond en liep weg. Ze moest toch even alleen zijn. Maar als iemand wou komen mocht gerust....
Tess liep weg richting de meidenwc.
(Vervolg van Tess op de meidenwc)
|
|