|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 12:55:33 GMT 2
Shinami had uiteindelijk snel de weg gevonden naar het meer. Daar was ze gaat zitten om te wachten op Tess, het meisje dat haar ook wou helpen. Maar dan om haar te helpen naar de goede lessen te brengen. Ze had een vogeltje op haar hand die ze aaide. Bij het eerste de beste geluid keek Shinami op, omdat ze moest weten of het gevaar was of niet. Geen gevaar gelukkig, nu nog verder wachten. Ondertussen vermaakte Shinami zich wel.
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 13:05:05 GMT 2
Tess kwam naar Shinami toe. Ze ging naast haar zitten.
Moet ik mijn kat even roepen? Dan kunnen jullie elkaar leren kennen. Tess riep Moppie en ja hoor daar kwam ze aan gerend. Ze wou zo graag geaaid worden dus ging ze op Tess haar schoot zitten. Heej Moppie, Dit is Shinami. Zij roept jou als zij mij nodig heeft oke, Moppie?? Tess keek Moppie aan en aaide haar tegelijkertijd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 13:06:51 GMT 2
Shinami keek opzij, naar de plek waar Tess was gaan zitten. Ze wist waar ze zat door de windvlaag die kwam toen ze ging zitten. "Kan ik haar aaien?' vroeg Shinami toen. Haar ogen keken naar de plek waar Moppie lag, op de schoot van Tess. Eventjes haalde ze een hand door haar haren en vroeg toen "in welke afdeling zit je? ik in huffelpuf"
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 13:13:14 GMT 2
Ja hoor. Moet ik jouw hand even naar haar hoofd toe doen? Ik zit in griffoendor. Mij lijkt Huffelpuf ook wel een leuke afdeling. Tess glimlachtte.
Tess vroeg een Shinami: Zullen we vrienden worden? EN heb je al vrienden? Anders heb je nu een vriendin. En een vraagje... Kan je nu beter horen omdat je blind bent? Of wat werkt er nu beter? Tess bloostte omdat ze niet wist of Shinami dat leuk vond of niet.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 13:27:15 GMT 2
Shinami glimlachtte eventjes "Ik vindt haar kopje zelf wel en ik kan wel beter horen omdat mijn gezichtzintuig is uitgeschakeld. Ik heb al wel wat vrienden, Mariël en Elvira voornamelijk" zei ze. Ze aaide voorzichtig het kopje van Moppie,Tess kat. "Ik kan wel veel doen, ookal denken vele van niet, maar als je dan ineens verdwaald, dan heb ik een probleem"
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 13:30:07 GMT 2
Ja zeg dat wel. Ik denk wel dat veel mensen jou behandellen als een klein kind of niet? Tess moest lachen. Ze moest even denken aan Jake en toen rolde een traan over haar wang. Tess veegde hem zo snel mogelijk weg dat Shinami hem niet zou zien.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 13:52:57 GMT 2
"Ach, soms wel, ze willen me overal mee helpen terwijl ik haast geen hulp nodig heb...hé..huilde je nou?" vroeg Shinami. Haar gehoor was erg goed geworden sinds ze blind was, zelfs het kleintje geluidje liet haar merken dat er iets was.
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 14:24:13 GMT 2
O vindt je dat niet vervelend?? Nee Tess wou nu even niet huilen. Er rolde nog een traan over haar wang.
Tess vondt het niet leuk om nu te huilen. Ze had er net een vriendin bij en toen moest ze huilen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 14:28:43 GMT 2
"Soms wel hoor, maar niet altijd" zei Shinami, waarom huilde Tess? "Wat is er? Waarom moet je ineens huilen? is er iets gebeurd?' vroeg ze toen. Beter iets vertellen dan het te blijven opproppen in je gedachtes.
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 14:56:34 GMT 2
Oke. Het is Jake, Hij heeft het uitgemaakt. Dat moest hij voor een stemmetje in zijn hoofd. Hij wil het niet toegeven. Ik vind het zo erg. Hij wil niet naar de dokter. Mijn zus Joyce die kan gedachte lezen. Dat heeft ze bij Jake gedaan en het was een stem. Ik weet neit welke ziekte hij heeft. Maar het is een ziekte. toen ze dit had gezegd moest ze huilen.
|
|