|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 15:01:36 GMT 2
"Die ziekte kan mischien vanzelf overgaan, of je gaat naar proffesor stronk, die weet veel dingen en mischien kan zij helpen" zei Shinami. Ze glimlachtte eventjes "Het komt heus wel goed met jullie hoor, straks als dat stemmetje weg is krijgen jullie mischien wel weer wat met elkaar'
|
|
|
Post by birgit on May 13, 2007 15:06:24 GMT 2
Ik weet niet. Ik weet het niet.... Tess wist niet wat ze moest zeggen. Ze wou het liefste dood gaan. Ze wou dit leven niet meer. Ze heeft fantastische vrienden maar geen leuk leven. Ze wou het eigenlijk ook weer niet. Dat kon ze haar vriendinnen en haar zus niet aandoen.
Joyce kwam bij het meer. Ze zag daar Tess zitten. Ze zag ook dat ze aanhet huilen was. Tess wat is er?
Joyce o wat ben ik blij om je te zien. Het is Jake. Je weet wel dat hij een stem in zijn hoofd heeft hé? Hij moest het uit maken en dat heeft hij gedaan. Hij wil er niet over praten. Ik hoop zo dat hij niet doodgaat of slechte dingen gaat doen. O, ja Joyce dit is Shinami. Shinami dit is Joyce mijn zus.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 15:09:33 GMT 2
"Hoi Joyce" zei Shinami richting de plek waar Joyce volgens haar moest staan. Soms was het lastig om te ontdekken waar een bepaald iemand stond. "Heb vertrouwen in hem Tess, vertrouwen" Ze had nu 4 vriendinnen en waarschijnlijk werdt Joyce haar 5de vriendin van de meiden die ze uit haar hoofd wist. Mariël, Tess, Elvira, Tyra en dan maybe Joyce.
|
|
|
Post by birgit on May 14, 2007 16:38:36 GMT 2
Ik hoop wel dat hij het zegt Shinami. Ik hoop het zo... Tess kreeg weer een traan over haar gezicht...
Tess stond op en ging richten de school. Ze had geen zin meer om bij het meer te zijn.
Tess wat ga je doen? Joyce stond op en rende achter Tess aan. Tess was te snel en Joyce ging weer naast Shinami zitten. Hoi ... Hoe heet jij alweer?? Joyce wist het nog wel maar ze wou ff wat vragen...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 14, 2007 16:44:54 GMT 2
"Shinami, Tess voelt zich rot volgens mij.." zei ze toen tegen Joyce die terug was gerend. Ze aaide Niwa die er nu ook bij was gekomen, het huisdiertje van Tifa die altijd haar kwam opzoeken.
|
|
|
Post by birgit on May 15, 2007 17:54:34 GMT 2
O, oke Shinami. Wat is er gebeurt met haar dan? Is die kat van jou??? Ik heb ook een kat. Die heet Mop (Je kan een foto van hem zien bij fotoboek en dan Joyce...).
Mop kwam er ook aangerend. Tess, die heeft ook een kat. Die heet Moppie. Bijna het zelfde. Maar we zijn tweeling dus moeten we dezelfde kat en dan moeten we bijna de zelfde naam van de kat.... Joyce was zo aan het vertellen dat ze helemaal neit merkte dat Mop en Moppie bij haar op schoot kwamen zitten om allebei geaaid te worden...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 15, 2007 17:58:40 GMT 2
Shinami glimlachtte eventjes "Ze voelt zich volgens mij rot over Jake, maar mischien kan het wel weer iets worden, als zijn probleem over is. Moppie ken ik al, maar Mop, nee die niet" Eventjes knorde Niwa toen ze geaait werdt. "Dit is Niwa, het huisdiertje van Tifa, een oude vriendin van mij" Ze hoorde de andere twee katten "Ze willen volgens mij aandacht" ze glimlachtte weer eventjes.
|
|
|
Post by birgit on May 16, 2007 17:59:03 GMT 2
O, ik hoop het ook voor hun. Maar ik vertrouw Jake nu wat minder. Straks breekt hij weer haar hard... Joyce keek eventjes boos maar glimlachtte toen weer naar Shinami.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 16, 2007 18:07:09 GMT 2
"Dat kan, maar eigenlijk moeten we ons niet echt met hun relatie bemoeien, straks verergeren we het nog en dat wil ik niet echt" Shinami stond op en ging aan de rand van het meer zitten. Daar liet ze haar vinger het wateroppervlak aanraken zodat haar spiegelbeel -die ze niet zag- veranderde in rimpels van het water.
|
|
|
Post by birgit on May 17, 2007 11:51:40 GMT 2
Je hebt gelijk. Ik bemoei me er teveel mee. Het is hun probleem...
Joyce ging bij Shinami zitten er vroeg wat zij ervan vondt. Ik hoop wel dat Tess zich goed gaat voelen. Niet dat ze helemaal ongelukkig is.
|
|