|
Post by nouan on May 6, 2007 13:41:06 GMT 2
"Er leeft hier een reuzenoctopus, ik heb hem zelf een keer gezien, hij s niet kwaadaardig ofzo.. Maar buiten dat leven er alleen vissen." Zei Seth, De octopus leefte heel erg diep in het meer, alleen in de sommige nachten liet hij zich zien. Hij pakte een stok op en roerde ermee door het inktzwarte water. Dit was een van die mooiere avonden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 15:06:35 GMT 2
Terry knikte. 'Gelukkig.' Ze durfde Seth nog steeds niet aan te kijken. Haar gedachten dwaalden af naar het bos, terwijl ze keek naar de kringen die Seth maakte in het water. Ze haalde diep adem. 'Het spijt me van daarstraks Seth. Ik had neit weg meoten gaan, maar... Toen Tess dat zei... Het.. spijt me in elk geval.' Ze keek weg, beschaamd.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 15:18:07 GMT 2
"Het maakt niks uit" Zei Seth. "Ik begrijp wel dat je je een beetje veraden voelde." Hij bleef maar met de stok in het water roeren, erg langzaam, dat deed hij vaak als hij met iemand aan het praten was. "Zullen we zo nog even het bos in?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 15:45:03 GMT 2
Terry knikte, niet instaat hem te antwoorden. Ze zat even zwijgend en staarde naar het water. Toen haalde ze diep adem. 'Het spijt me Seth. Ik kan niet helpen wat ik voor je voel.' Ze stond op en keerde hem haar rug toe. Ze sloge haar armen over elkaar en probeerde zichzelf zo te beschermen tegen de pijn.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 16:17:09 GMT 2
"Dat kan ik anders ook niet helpen, wat ik voor jou voel bedoel ik, ik vind je leuk, en dan niet alleen goede vrienden" Zei Seth schamper glimlachend. Zo, dat was eruit. Hij stond op en ging naast Terry staan. Hij had zelfs niet meer in de gaten dat Tess erbij was. "Ik hou Fluisterde hij in haar oor. Hij zuchtte tevreden en glimlachte
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 16:22:37 GMT 2
Terry tilde langzaam haar hoofd op. Ze draaide zich langzaam op. Haar blauwe ogen glinsterden in het maanlicht. 'Meen je dat?' Fluisterde ze. Ze keek naar hem op, zoals altijd. Het was wederzijds... Opeens kon ze Tess wel kussen. Maar ze ahd een beter idee. Met haar hand bewoog ze zacht over Seths buik, naar zijn nek en aaide door zijn haar. Ze ging langzaam op haar tenen staan, zodat ze met hun gezicht op gelijke hoogte waren.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 16:29:19 GMT 2
"Ja, tuurlijk meen ik dat" Zei Seth zacht. Hij legde zijn arm op terry's rug en keek haar in de ogen. Ook zijn ogen glinsterde helemaal en het maanlicht maakte het extra romantisch. Hij was echt blij op dit moment. Dit betekende waarschijnlijk dat ze verkering hadden. Hij kneep zijn ogen even dicht.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 16:43:41 GMT 2
Langzaam kwam Terry dichterbij. Ze sloot haar ogen toen hun lippen elkaar raakten. Niks maakte haar meer uit. Niks bestond meer. Alleen zij en Seth. Er was geen Tess, er was geen meer, er was geen nacht. Ze legde haar arm om zijn rug heen en trok zich dichter naar hem toe. Hij rook net zo lekker als hij eruit zag, dacht Terry en voor het eerst, moest ze niet lachen.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 17:05:16 GMT 2
Seth deed even verschrikt zijn ogen open toen hij zijn lippen de hare voelde raken maar deed ze al snel weer dicht. het was een heerlijk gevoel en een koel briesje waaide langs hen heen. De stok die hij eerst vast had gehad was in het meer gevallen, het kon hem niks meer schelen. Niks behalve Terry kon hem eigenlijk meer schelen, in ieder geval.. Op dit heerlijke moment.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 18:18:30 GMT 2
Voorzichtig likte Terry langs zijn lippen, om te zien of hij meer wilde, net zoals zij. Ze streelde met haar hand door de haren in zijn nek. Hij had van dat fijne lange haar, dat had Draconic niet. Ze voelde nu Seth en opeens wist ze neit meer wie die Draconic ook alweer was. Ze had nu Seth. Hij was van haar... toch? 'Wij... horen nu bij elkaar toch?' vroeg ze zacht, zonder haar ogen te openen, nog steeds op haar tenen staand, een paar seconden het contact van hun monden verbrekend.
|
|