|
Post by greenlightning on May 4, 2007 22:43:39 GMT 2
Terry wandelde langs het water. Ze staarde naar het pikzwarte gat dat het meer was en vroeg zich af hoeveel beesten daarin leefden en of ze allemaal sliepen. Ze veegde haar tranen weg met de rug van haar hand. Ze ristste haar zwarte vest nog iets hoger dicht en gooide de capuchon over haar hoofd. Ze ging op het koele gras zitten en sloeg haar armen om haar benen heen. Het had zo mooi kunnen zijn. Het leek wel voorbestemd! Zij en Seth alleen... En toen kwam Tess. Terry schudde haar hoofd. Ze mocht Tess graag, maar ze zorgde wel voor veel problemen!
|
|
|
Post by nouan on May 4, 2007 22:50:04 GMT 2
Seth krabbelde overeind (nog een stukje van het verboden bos) en veranderde weer in een lynx, zo kon hij sneller rennen en beter evenwicht houden tussne al de takken. Hij begon weer te rennen, richting het meer. Daar was ze waarschijnlijk heengegaan, die richting in ieder geval. Langzaam naderde hij het meer en veranderde hij weer terug. Hij maakte geen geluid en liep rustig naar Terry toe. "Niet wegrennen, oké?" Zei hij rustig tegen haar.
|
|
|
Post by birgit on May 5, 2007 19:18:48 GMT 2
tess kwam naar het meer toe want daar zag ze Terry heen gaan. Sorry Terry. Ik floepte het eruit. Ik weet neit waarom. Het spijt me. Ik weet dat je me niet meer vertrouwd maar doe het maar. Tess zag Seht ook bij Terry staan. En vroeg: Seth zou jij even weg willen gaan? Terry en ik meoten even praten. Tess hoopte zo dat Seth even weg zou gaan. Tess wou zo graag even met Terry praten over wat ze gedaan had...
|
|
|
Post by nouan on May 5, 2007 19:26:18 GMT 2
Seth keek even naar tess en liep toen weg. Hem leek Tess niet zo aardig. Niet omdat ze niet aardig was maar het leek hem een opdringerig persoon, daar hield hij niet van. Rustig veranderde hij weer in een lynx en verdwijn hij tussen de struiken, ver genoeg om tess en Terry niet te kunnen horen.
|
|
|
Post by birgit on May 5, 2007 19:33:27 GMT 2
Terry het spijt me van wat er gebeurt is. Ik wou het niet doen. Het floepte eruit omdat Seth en jij zo cloos waren. Ik word snel jaloers als een vriendin van mij met een jongen aan het spelen -zeg maar- ben. Ik ga dan dingen zeggen wat ik geheim moest houden. Vooral dingen van die persoon die erbij is. het spijt me. Anders doe ik dat nooit. Ik vind het eigenlijk wel raar dat jij kan veranderen. Ik kan dat niet. Ik heb dat nog nooit gehad. Tess hoopte dat Terry het zou begrijpen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 5, 2007 20:34:35 GMT 2
Terry staarde Tess aan. Ze zag Seth weglopen en voelde haar tranen nog meer rollen. Ga niet weg, dacht ze, blijf hier Seth, alsjeblieft! 'Seth!' Terry had pas door dat ze het riep toen ze haar eigen stem hoorde. Meteen had ze spijt. Ze wendde zich tot Tess. Ze slikte even en sprak toen de leugen uit. 'Het is al goed Tess. No hard feelings. We blijven vriendinnen toch? ' Dat wel, maar vertrouwen kan ik je niet meer... Ze wierp een verdrietige blik op Seth. Ze wilde eigenlijk eht liefst met hem alleen zijn.
|
|
|
Post by nouan on May 5, 2007 21:05:29 GMT 2
Seth hoorde zijn naam en liep langzaam terug. "Zijn de vriendinnen uitgepraat?" vroeg hij op zijn gebruikelijke zachte toon. Hij hoopte nu dat Tess weg zou gaan, zodat hij misschien zijn gevoelens aan terry kon vertellen. Hij wist bijna wel zeker dat terry dacht dat hij niet hetzelfde voor ahar voelde, maar dat had ze dan fout. Rustig liep ze naar Terry toe en ging hij naast haar zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on May 5, 2007 21:07:47 GMT 2
Terry voelde haar hart een een sprongetje maken. Ze keek hem vluchtig aan en werd vuurrood. Zelfs al wist hij het nu... Ze wilde niks liever dan dat hij bij haar was. 'Het is echt al goed Tess. Laat eht nou maar. Vergeten en vergeven.' Ze voelde zijn warmte dicht bij haar en van binnen warmde ze op. Haren vielen onder haar capuchon vandaan, haren nog zwarter dan eht vest zelf.
|
|
|
Post by nouan on May 5, 2007 21:27:13 GMT 2
Seth glimlachte en keek het meer in. De meesten zeiden dat de reuzenoctopus niet bestond, maar hij had hem eens gezien toen hij snachts stiekem het kasteel uit was geslopen omdat hij niet kon slapen, hij was gaan pootjebaden en het beest had hem aan zijn voeten gekietelt met zijn tentakels en toen was hij even naar boven gekomen. Hij zuchtte gelukkig bij de herinnering en bij de gedachte dat hij bij terry zat.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 13:00:09 GMT 2
Terry keek naar het inktzwarte water. 'Zouden hier gevaarlijke dieren in leven? Waterslangen ofzo?' Terry had een grote angst voor slangen. Dat was een van de redenen waarom ze nooit het water in ging. Ze deed het weleens, als er veel mensen waren en de zon fel scheen, zodat ze alles onder water kon zien. Naast haar voelde ze Seth. Ze wilde niks liever dan zijn hand pakken. Maar wat als hij dat niet wilde? doe het, doe het, doe het... Maar haar hand bewoog niet.
|
|