|
Post by Merel on Dec 12, 2007 14:59:13 GMT 2
Mariël liep, huppelde bijna, over het grasveld. Het was heerlijk weer en de zon scheen. Ergens midden op het veld plofte ze neer. Haar tas legde ze naast zich neer. Ze rekte zich uit en ging er lekker bij liggen. Haar gedachte dwaalde af naar van alles en nog wat.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 15:14:11 GMT 2
"Mar, Mariël!" schreeuwde Florian dramatisch toen hij zijn vriendin had en stormde half op haar af, struikelde een keer waardoor hij zich met moeite overeind wist te halen maar bereikte toch Mariël veilig.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:24:11 GMT 2
Mariël kwam lachend overeind toen ze Florian aan zag komen. "En verder is alles goed met jou?" Vroeg ze lachend en trok hem naar beneden zodat hij ook ging zitten.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 15:31:32 GMT 2
"Ja, woow" zei Florian grijnzend toen hij half omver getrokken werd door Mariël. Hij plofte naast haar neer en keek haar grijnzend aan "Met mij gaat alles pérféct"
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:34:27 GMT 2
Mariël grinnikte. "Mooiso!" Zei ze grijnzend, ze was echt heel vrolijk vandaag. "Ik heb jou ook al een tijdje niet meer gezien!" Zei ze en keek hem aan.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 15:39:27 GMT 2
"Nee he?" zei Florian en sloeg zijn armen om Mariël heen en drukte haar tegen zich aan "Maar dan moeten we vaker dit soort.. spontane ontmoetingen hebben". Hij grinnikte even over zijn eigen opmerking en keek dan Mariël aan "En hoe gaat het met jou?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:44:55 GMT 2
Mariël sloeg haar armen ook om hem heen en kroop dicht tegen hem aan. "Gewoon elkaar vaker tegenkomen of er gewoon voor zorgen, dat kan ook." Zei ze grinnikend. "Met mij gaat het steeds beter!"
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 16:07:00 GMT 2
"Steeds beter? Ging het slechter dan?" zei Florian en keek Mariël aan, en glimlachtte dan "Ja, misschien moeten we ook een keer iets... áfspreken, in plaats van elkaar in de gang tegen te komen"
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 16:08:51 GMT 2
"Nee! Het ging al goed, door het lekkere weer enzo, en dat het nu weekend is.. Maar nu jij er bij bent, gaat het alleen maar beter." Zei ze grijnzend. "En daar heb ik geen bezwaar tegen, das ook weer eens wat anders dan over alle hoofden elkaar gedag zeggen." Zei ze grinnikend en ze sloot even haar ogen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 16:32:24 GMT 2
Florian grijnsde en gaapte even "Ja, ik had echt behoefte aan weekend" zei hij treurig "Al die lessen met anderling, dat trék ik gewoon niet"
|
|