|
Post by Merel on Dec 12, 2007 17:20:06 GMT 2
Doordat Florian zo gaapte moest Mariël ook gapen. "He steek me even niet aan!" Zei ze lachend terwijl ze zich tegen hem aan nestelde en zo in slaap kon vallen als ze wou. "Ach Anderling is de erste niet.. Sneep is meestal veel erger."
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 17:58:51 GMT 2
"Ja, dat is waar" zei Florian filosofisch en glimlachtte toen hij de lichaamswarmte van Mariël tegen hem aan voelde. "Sneep is nóg erger, ik kan het me bijna niet indenken maar het is zo"
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 18:56:33 GMT 2
Mariël grinnikte. "Je bent zo wel een lekker bedje weet je dat?" Zei ze grinnikend en ze moest nogmaals gapen. Ze was eigenlijk nog best wel moe ook nog.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:06:08 GMT 2
"Dat wist ik al láng" zei Florian overdreven "Dat heeft Chris zo vaak uitgeprobeerd. Het is een van mijn véle goede kwaliteiten". Hij grinnikte even en snoof de lucht van het gras, vermengd met Mariëls haar op.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 15:05:22 GMT 2
Mariël leek het even niet door te hebben maar barste toen in lachen uit. "Grapjas.. Ik ga jou niet met iemand delen! Nou oke, vooruit dan maar .. Chris mag nog net wel." Zei ze en nestelde zich wat dichter tegen hem aan.
|
|