|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:38:12 GMT 2
Shirie zag Tristan, grijnsde en gooide de bal omhoog. Tegelijk schoot ze omlaag. Een paar emter verder ving ze de slurk op en gooide die hard rinchting de meest linker doelpaal. Ze keek alchend om naar Tristan. Goed, maar neit geod genoeg! 'Wil je tegen mij? Dan kan je eth krijgen!' Ze had al te lang neit meer gezwerkbalt en ze voelde alle enrgie die ze ahd opgspaard nu omhoog komen.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 19:57:07 GMT 2
Mariël had dit gelukkig aan zien komen, en was Tristan even Dankbaar voor zijn maneurvre. Ze draaide snel een rondje en sloeg de slurk keihard weg.
Tristan grijnsde en vloog verder en ving de slurk. "Het ging juist prima! Je werd afgeleid, Waardoor Mariël hem had! En nu ik dus!" Zei hij en omdat hij al aardig ver was, gooide hij de slurk door een van de ringen. "10-0 Eens kijken hoe ver we samen komen!" Zei hij uitdagend tegen Shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 20:27:12 GMT 2
Shirie voelde een fanatisme aankomen die Mariël nog haar kop zou kosten. 'Kom maar op!' Ze sprintte, jatte de slurk uit zijn handen, schoot omhoog en sloeg de bal met al haar kracht. Die scheerde vol op Mariël af. Shirie hoopte met heel haar hart dat ze deze zou ontwijken, want tegenhouden ging niet. Ze ahd hier meerdere bijna prof spelers mee knock out geslagen. Even voelde ze angst opkomen. Ze zou hem toch neit proberen tege te houden?
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 20:34:18 GMT 2
(had al gescoord gekkie xD) Mariël klapte eerst voor Tristan die een mooi doel maakte. Toen zag ze de slurk met zo'n tempo op haar afkomen dat het haar verstandiger leek om weg te duiken. De slurk miste haar op een haar na en ging door een van de Ringen. 10-10. Ze vloog gauw naar de slurk toe en sloeg deze weg, richting Tristan.
Tristan bekeek het van een afstandje. En ging achter de bal aan die Mariël in zijn riching sloeg.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 28, 2007 21:25:04 GMT 2
Vic lachde even zoals de hij de anderen bezig zag. Hij liet de beuker om hem zelf afkomen door vlak bij de vliegende bal te komen. Hij hield hem tegen met de knuppel die hij vasthad en klemde met een hand de beuker onder zijn arm. De tegenstribbelende beuker liet zich met moeite opruimen en Vic zorgde ervoor dat hij vast in de kist zat. Daarna zette hij zijn knuppel onderaan tegen de toeschouwers rand en vloog richting de ene kant van het veld, waar de rest een wedstrijdje deed. Hij ging naast zijn vriend vliegen en zei:'Ze doen het niet slecht.' waarbij duidelijk een plagerige toon was vast te stellen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:32:02 GMT 2
(jah hallo!!! Je verpest mijn kanons schot! Valsspeler xD)
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 10:10:25 GMT 2
(heej, je scoorde en daarna ving ik de bal! Dan lukte hij toch? Of snap ik nou iets niet O.o )
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:04:35 GMT 2
(ik snap er helemaal niks meer van! xD Okeej, ehm.. gaan we dan maar door? )
|
|
|
Post by Merel on Jun 1, 2007 16:13:29 GMT 2
(goed idee O.o )
|
|