|
Post by nouan on May 13, 2007 22:30:37 GMT 2
Het oude tovenaarscafé zat vol met mensen toen Seth binnen kwam lopen. hij wenkte Terry, met haar was ie gekomen. Het rook er naar vers getapt boterbier, Hij baande zich een weg door de tovenaars en heksen om bij een leeg tafeltje te komen. Daar ging hij zitten. Rustig bestelde hij alvast 2 boterbier, ook een voor Terry.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 22:53:15 GMT 2
Terry volgde hem op de voet. Opeens zag ze een bekende. Dat kon niet! Ze liep naar een tafeltje toe. Een jongen met lang blond haar, zat aan een tafeltje met een meisje met donkere bruine krullen,. Ze keek verbaasd op en toen Terry de jongen om de hals viel, sprong ze gepiekeerd op. De jongen keer haar aan, een grijns groeide op zijn gezicht. 'Terry!' Hij tilde haar op en zwaaide haar rond alsof ze niks woog - wat ze ook nauwelijks deed. Hij straalde helemaal, net zoals zij. 'Ik heb je zo gemist!'
|
|
|
Post by nouan on May 14, 2007 16:09:41 GMT 2
Seth keek even naar Terry en glimlachte toen. Vast een oude vriend.. Rustig pakte hij de boterbiertjes aan en nipte hij van zijn eigen boterbier, hij voelde zich al een stuk beter. Hij keek even rond, maar buiten Terry zag hij alleen wat bekenden uit griffoendor.
|
|
|
Post by greenlightning on May 14, 2007 17:28:45 GMT 2
De jongen keek over haar schouder en grijnsde uitdagend. Hij kneep een oog dicht, precies zoals Terry altijd deed. 'Wie is dat, Ter? Is dat je vriendje?' Terry keek naar Seth, knikte en trok de jongen lachend met zich mee.Het meise slaakte een beledigde kreet, maar de jongen zwaaide alleen even naar haar en liet zich mee sleuren. Eenmaal bij Seth aangekomen, sloeg de jongen zijn armen om Terry's middel en gaf haar een kus op haar wang. 'Seth,'zei Terry vrolijk,' Dit is mijn broer Daniel. Danny, dit is Seth.' De jongen liet haar met een hand los en stak die uit naar Seth.
|
|
|
Post by nouan on May 15, 2007 18:24:54 GMT 2
Seth glimlachte. "Ik ben dus Seth" Zei hij, hij wist met moeite zijn gezicht in plooi te houden (anders zou hij in lachen uitbarsten). "terry was ook iets voor je aan het zoeken in de fopshop, geloof ik" Zei hij. Rustig nipte hij van zijn boterbier. "Zal ik er nog een voor je broer bestellen, terry?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 18:30:57 GMT 2
Terry keek vragend naar Danny. Die keek even vragend terug. 'Iets voor mij? Oh, ben ik je nieuwe doelwit?' Terry grinnikte en gaf hem een dikke knuffel. 'Nee, jij niet. Ik dacht dat je misschien wel iets wilde om een nieuwe vriendin te beoordelen.' Haar broer lachte. Hij draaide zich om en keek naar het meisje. Ze was witheet van woede. De jongen haalde zijn schodeurs op. 'Niet voor dit meisje hoor. Als ze al jaloers is op mijn zusje nee, laat haar maar. Ik zoek zelf wel wat uit. Lief dat je aan me dacht.' Hij knipoogde. Terry glunderde (dat ik dat woord ken xD). Ze wende zich tot Seth. 'Vind je het erg?' Ze doedle op har broer die bij hen zou gaan zitten. Danny wachtte echter geen antwoord af en liet zich op een stoel vallen. Hij knipte met zijn vingers en zijn eigen drankje kwam aanvliegen. Het meisje zag het, riep iets en vretrok.
|
|
|
Post by nouan on May 15, 2007 18:54:25 GMT 2
"Tuurlijk niet, is toch gezellig?" Zei Seth gemakkelijk. Hij dronk nog wat en keek naar buiten. Het had net nog geregend, nu hagelde het. Dan nog maar wat langer binnen, hij zou straks wel overrennen naar Zacharius. Hij vroeg zich af of Draconic nu in de hagelregen zat. Het zou een komisch gezicht zijn geweest. Hij lachtte onhoorbaar bij het beeld.
|
|