|
Post by admin. on Jan 2, 2008 19:29:55 GMT 2
'Pff, je lijkt je zus wel. Nerd.' zei Lucy grinnikend. 'Het enige wat we met hem aankunnen is hem in de waan van slimheid laten. Dan-' Ze kreeg de kans niet om haar zin af te maken doordat Chris struikelde. 'Oh, die zijn er wel, hoor! Er zijn een helboel onhandiger als jou! Mensen zoals... Tja, wie eigenlijk?" Even grinnikte ze, maar alsnel dook ze weer in de bak met rotzooi.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 3, 2008 18:33:45 GMT 2
'Tja - niemand dus...' mompelde Amber, zogenaamd heel erg bedroefd. Ze keek Lucy aan met een pruillipje en barstte toen zogenaamd in huilen uit. En om haar woorden te ondersteunen wankelde ze een eindje achteruit - met opzet met haar ogen dicht. Ze struikelde inderdaad over een vreemd voorwerp, en tuimelde achterover in een grote kartonnen doos vol on-identificeerbare uitvindingen. Daar bleef ze in liggen, met een gezicht alsof het heel erg comfortabel was.
Chris keek fronsend om toen hij de herrie hoorde die Amber veroorzaakte. 'Tsss. En dan zeg jij dat ík onhandig ben? Puh!' Hij draaide Amber, zogenaamd diep beledigd, zijn rug toe en ging verder met zijn pogingen om het kunstgebit van zijn vingers af te krijgen. Hij slaakte een kreet en liet het voorwerp vallen. 'Auw! Ik bloed!' riep hij paniekerig. Zijn vingertoppen waren opengegaan toen hij het voorwerp met scherpe punten er afgetrokken had.
|
|
|
Post by admin. on Jan 3, 2008 18:40:04 GMT 2
'Ahh, wat zielig nou Amber. Kijk uit! Die spullen zijn breekbaar, doos!' zei Lucy, in een soort imitatie van Anderling. 'Potver! Anderling is écht moeilijk! Daar ben jij beter in, Amber, ik heb liever Sneep. Één miljoen punten aftrek voor Ravenklauw!' Ze grinnikte kort en keek Chris met een bestraffende blik aan. 'Vanwege het besmeuren van de vloer met bloed zijn dat ook duizend punten voor huffelpuf!'
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 3, 2008 19:04:49 GMT 2
'Ik ga dóó-hóód!!' krijste Chris overdreven, een lichte grijns kon hij niet onderdrukken. Toch ging die grijns al snel over in een grimas, toen hij zag dat Lucy eigenlijk gelijk had; er lagen inderdaad meerdere druppels bloed onder hem, die samen al een klein plasje vormden. Zijn blik verplaatste zich van de grond naar zijn vingers en hij werd even bleek.
'Help!' Amber probeerde net de doos uit te krabbelen, toen ze Lucy's imitatie van Sneep hoorde en van schrik weer achterover viel in de doos. 'Lucy! Je bent nog eens mijn dood met die Sneep - imitaties van je!' krijste ze hysterisch, een kreet die al snel overging in een lachbui. Ze helde voorover en de hele doos viel om. Niet alleen Amber rolde eruit over de grond, de halve inhoud van de doos ging ook mee. Allerlei aparte voorwerpen lagen verspreid op over de grond. Sommigen snorden en maakten rare klik-geluidjes, andere bewogen hysterisch heen en weer. Amber staarde geschokt naar de voorwerpen. 'Wat ís dat allemaal?' Ze keek Lucy aan en kreeg weer de slappe lach.
'Hé, alles leuk en wel, maar ik ben nog steeds aan het bloeden!' riep Chris, die geïrriteerd naar de twee meisjes keek, vooral naar Amber, die echt hard moest lachen. Inmiddels vond hij het plasje bloed dat zich rond hem verzamelde iets minder amusant worden, en hij vroeg zich af of zijn vingers nog eens gingen ophouden met bloeden. Amber keek om toen Chris iets schreeuwde een slaakte een kreet toen ze het bloed zag. 'Help! Ik kan niet tegen bloed...' mompelde ze, en dook meteen de op zijn zij liggende doos weer in.
{Wat een actie ook weer, hè xD}
|
|
|
Post by admin. on Jan 4, 2008 20:43:14 GMT 2
'ALs jij dood bent vier ik eindelijk één van mijn meest gewilde feestjes. Het Chris is eindelijk dood-feest, weetjewel?' Ze rolde even met haar ogen alsof het de normaalste zaak van de wereld was en keek verontwaardigt naar Amber. 'Het is allemaal doodnormaal hoor, alleen een beetje verboden. Die dingen zijn niet eens niet gevaarlijk!' Zei ze, doelend op de vele spullen die op de grond lagen. 'Typisch dat je dat niet eens door had! Typisch, typisch, typisch' Hopeloos stak ze haar handen in de lucht en begon te ijsberen door de kamer. 'Maar nu is het allemaal stuk. Kapot, finito, dag lieve spulletjes! Amber heeft jullie allemaal gesloopt, en Chris heeft jullie vervuilt met bloed. Sjonge, wat kinderachtig van ze! Tss, dat ik me verlaag tot dat soort mensen! Moet ik toch eens mee ophouden!'
|
|