|
Post by » Aline. on Jun 23, 2007 18:14:31 GMT 2
Rebecca keek Chantal aan. 'Als ze er in de bieb al niet waren, betwijfel ik het of ze weten waar we zijn,' zei Rebecca. 'Misschien moet een van ons hen gaan zoeken?' stelde ze voor.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 11:01:29 GMT 2
Meija leek nog steeds niet echt overtuigd, maar zuchtte uiteindelijk. "Wie is dan de gelukkige die bij Sneep gaat inbreken? Ik neem aan dat het iemand moet zijn zonder een, strafblad ofzo, anders wordt het wel heel link"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:12:04 GMT 2
Rebecca knikte. 'Ja, ik denk dat geen van ons zit te wachten op strafwerk, of nablijven, of wat dan ook,' zei ze. Zijzelf in ieder geval niet. Ze keek de anderen aan en vroeg zich af of een van hen zich vrijwillig zou aanmelden om in te breken bij Sneep.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 14:21:25 GMT 2
"Nou" zei Meija uiteindelijk, na lang stil te zijn geweest "Wie bied zich aan?"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:26:01 GMT 2
Rebecca keek Meija aan. 'Ik denk niet dat een van ons zich vrijwillig aanmeld - of wel?' Ze keek iedereen even aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:44:33 GMT 2
"Nou laten we zeggen dat het niet zo slim is als ik ga.. TEnzij je natuurlijk wil dat die Vetersous op mij uitgeprobeerd word.. Sneep nu een beetje kennende.." Zei hij en grijnsde licht. Hij kreeg immidels zo vaak straf van sneep.. Dat het hem zou verbazen dat als hij betrapt werd in zijn kantoor hij niet meteen van school getrapt werd, of dat hij die vetersous kreeg toegediend en alles opbiechte."MAar als jullie dat risico willen lopen.. Ken ik wel iemand die me even helpt."
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:46:47 GMT 2
Rebecca knikte begrijpend. Meija had gelijk: ze konden beter iemand zonder 'strafblad' laten gaan. Ze aarzelde even. 'Anders ga ik wel,' bood ze aan. Meteen had ze eigenlijk spijt; ze was niet echt het type om in te breken bij een leraar. Maar íemand moest het toch doen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 17:59:14 GMT 2
"Ik ga, het kan me niet schelen of Sneep me betrapt." zei Chantal kortaf. Tenslotte had ze al een tijdje terug gevraagt wie er méé ging inbreken, niet wíé er ging inbreken.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 18:07:55 GMT 2
'Dus... Wij gaan samen inbreken?' zei Rebecca vragend tegen Chantal. Het kon Rebecca eigenlijk wel iets schelen of Sneep haar betrapte, maar dat zei ze niet.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 18:21:18 GMT 2
Chantal knikte. "Inderdaad, maar we moeten wel weten hoe. Zou jij op de wacht kunnen staan? Dan ga ik wel binnen, straks." zei Chantal met een ontdeugende grijns op haar gezicht.
|
|