|
Post by Merel on Jun 24, 2007 21:24:46 GMT 2
"Of ik zorg voor een afleidings manouvre {of hoe je het ook schrijft } Daar ben ik heel goed in." Zei Tristan grijnzend. Hij vond het wel verstandig dat hij niet mee ging.. DAt nam niet weg dat hij niet kon helpen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 9:14:55 GMT 2
[Manouvre, dacht ik xD] "Ok" zei Chantal vrolijk. Het kon haar nu niet meer schelen waar de rest bleef, aangezien het zonder hen ook wel zou lukken. "Vanavond om... 2 uur in de kamer van hoge nood? Dan gaan we vanaf hier naar Sneep's kantoor."
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 18:42:46 GMT 2
{^^Inderdaad} Rebecca knikte. 'Oké, is goed. Ik houd de wacht, en jij - ehm - gaat stelen,' zei Rebecca. Ze keek de anderen even aan. 'Hoe wou je hem afleiden?' vroeg ze aan Tristan. Ze vroeg zich af of Sneep het niet door zou hebben als Tristan zou proberen hem af te leiden.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 18:46:17 GMT 2
"Ik heb nog wel ergens rookbommen, als je die wilt lenen. Met zo'n broertje als ik heb krijg je dat makkelijk bij elkaar" zei Chantal, terwijl ze nog eens goed keek op het blaadje. "We moeten ook nog naar het verboden bos, om fijngemalen beukenhout te halen"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 18:50:24 GMT 2
{^^ Chris rocks xD} Rebecca lachte even. 'Rookbommetjes, zal Sneep leuk vinden,' zei ze grijnzend. 'Fijngemalen beukenhout? Is dat ook voor de drank?' Rebecca keek Chantal vragend aan. Ze vond het een beetje een raar ingrediënt.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 18:56:52 GMT 2
"ja, maar het moet verse zijn die bij volle maan is gevonden" verklaarde Chantal. "het is erg lastig". Ze grijnsde gemeen naar het blaadje, vouwde hem op en liep richting de deur. "Onthoud, vanavond om 2 uur hier, hè"
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 19:22:49 GMT 2
"Um nee dankje! Ik heb zelf zat dingen!" Zei hij grijnzend. "Maar ik zie je om 2 uur!" voegde hij eraan toe en dronk zijn drinken op. "Dat afleiden word een makkie!" Zei hij terwijl hij al een plannetje maakte. Eerst Sneep gewoon afleiden, en werkte dat niet, dan wist hij nog wel iets anders..
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 20:00:56 GMT 2
Rebecca knikte. 'Jep. Twee uur. Chantal, ga wanneer ga je dat - wat voor hout was het ook al weer? - halen?' vroeg Rebecca aan haar. Ze zat met haar gedachten al bij die avond, nacht eigenlijk, en vroeg zich af of Sneep hun zou betrappen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 26, 2007 9:08:38 GMT 2
"Overmorgen nacht is het volle maan. Ik denk dat we dan moetenn gaan" opperde ze. Ze knikte en opende de deur. "Tot vanavond" zei ze vrolijk, waarna ze de deur uitliep, nog eve zwaaide en weg liep.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 26, 2007 17:26:14 GMT 2
Rebecca knikte. 'Is goed!' riep ze haar nog achterna, maar Chantal was al weg. Rebecca keek Tristan en Meija even aan. 'Dus... Nou, tot vanavond dan maar, hè?' zei ze, terwijl ze opstond en Chantal achterna liep. Een eindje voor de deur bleef ze staan en keek nog even achterom. 'We zijn hier nu maar met z'n vieren - gaan we de anderen ook over het plan vertellen?' vroeg ze, al dacht ze dat het niet erg slim zou zijn om met een hele meute op Sneeps kantoortje aan te vallen. Misschien moesten ze wachten met het de anderen vertellen totdat ze de ingrediënten van Sneep hadden.
|
|