|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 18:18:08 GMT 2
Vic keek het allemaal aan en kon nog net iets langer dan Rebecca zijn lach inhouden. Daarna barstte hij uit en keek de vrouw na die haar snoepgoed gewoon op de grond had laten liggen. Hij tikte Rebecca op haar schouders om haar even aan te kijken en vervolgens weer te lachen. Wie dacht die vrouw dat ze was?
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 19:25:40 GMT 2
Nog steeds lachend keek Rebecca de vrouw achterna. 'Ze laat 't gewoon liggen,' bracht ze piepend uit, waarna ze weer verder lachte. Ze keek Vic in zijn ogen en keek daarna weer snel verlegen opzij, terwijl ze nog wat nalachte.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 20:14:55 GMT 2
'Tja,, sommige mensen zijn nou eenmaal 'apart'' zei Vic terwijl hij bij het woord apart met zijn handen een aanhalingstekensteken maakte. Even keek hij met een minderwaardige blik de vrouw na en keek toen naar Rebecca en lachde met haar mee. Ze was mooi terwijl ze lachde, waarom dacht hij dat nu weer?
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 20:48:09 GMT 2
Rebecca lachte nog steeds. Toen ze eindelijk uitgelachen was, zei ze: 'Haha, ja inderdaad. Héél apart.' Ze zag hoe de vrouw de winkel uitbeende, het snoep gewoon op de grond achterlatend. Ze keek Vic even grijnzend aan en schoot daarna weer in de lach. Zelf liet ze de chocola ook bijna uit haar armen vallen, maar kon ze nog net op tijd goed vastpakken.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 21:07:40 GMT 2
'Hou jij je spullen ook goed vast hé.' zei hij lachend terwijl hij de vrouw nakeek. Vic ging even met zijn elleboog langs Rebecca's rug. 'Moeten we nog wat hebben? vroeg hij toen, nog steeds grijzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 14, 2007 16:39:29 GMT 2
'Ik doe m'n best,' zei ze grijnzend. Ze keek even om zich heen of ze nog meer wilde hebben. Vlak voor zich zag ze levensgrote lolly's in de vorm van een hartje. Ze keek Vic even aan en hoopte dat hij haar die zou geven.
(-is geinsprieerd- Ik zit hier nu ook met zo'n enorme hartjeslolly, veertig cent bij de action xD)
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 14, 2007 17:05:45 GMT 2
Vic grijnsde gewoon en volgde Rebecca's blik die bij de hartenlollies voor hen stopte. Even lachde hij en pakte 1 van de lollies en hield deze haar voor. 'Lollie voor mevrouw?' vroeg hij schijnheilig terwijl hij half lachde. (whaha action is grappige winkel, de enige die ik ken zit bij me oma, anderhalf uur rijden XD)
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 14, 2007 17:13:12 GMT 2
(echt? Arme ziel, ik ken er twee in mijn stad, 1tje is vijf minuten lopen van school, iedereen zat tijdens de les met zo'n lolly xD)
Rebecca lachte verlegen. Ze maakte een zogenaamde buiging, en zei: 'Graag!' Ze stak haar hand uit om de lolly te pakken, waardoor ze de chocolade met een hand vast moest houden, wat maar nauwelijks ging.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 14, 2007 17:26:28 GMT 2
(maak me maar jaloers ) Vic glimlachde naar haar terwijl hij de chocolade uit de handen van Rebecca pakte. 'Anders draagt het zo moeilijk.' deelde hij mee, wat eigenlijk wel duidelijk was. 'Neem jij die lollie maar.' zei hij vervolgens terwijl hij nog even rondkeek, zoekend of ze nog wat moesten hebben.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 14, 2007 17:31:07 GMT 2
(whaha xD)
Rebecca glimlachte even dankbaar. Ze hield de lolly in haar ene hand, terwijl ze met haar andere hand weer eens een pluk haar uit haar gezicht veegde. Terwijl Vic de winkel rondkeek, keek Rebecca naar Vic. Hij was zo leuk... Ze kon nog steeds niet helemaal geloven dat hij haar ooit mee naar Zweinsveld had gevraagd.
|
|