|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 15:22:27 GMT 2
Vic zwaaide even voor het gezich van Rebecca. 'Ben je er weer?' zei hij lachend. Daarna trok hij haar mee langs de muur richting de uitgang. 'Zullen we hier gaan, ik krijg een beetje last van claustrofobie.' zei hij lachend terwijl hij even iemand zacht aan de kant duwde om er langs te kunnen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 15:34:34 GMT 2
'Ik geloof het wel,' antwoordde Rebecca lachend. Ze stapte eindelijk de winkel uit, en vond het vergeleken met de benauwde sfeer in de winkel. Ze keek glimlachend om naar Vic.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 15:40:08 GMT 2
Vic haalde even diep adem en genoot van de frisse lucht. Zijn arm hing nog steeds om Rebecca heen maar die liet hij daar gewoon hangen. 'En we kunnen weer fatsoenlijk ademhalen' zei hij terwijl hij naar haar lachde.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 15:42:52 GMT 2
Rebecca knikte lachend. 'Ja, eindelijk. Jemig, ik heb het nog nooit zo druk daar meegemaakt,' zei ze. Het was nog steeds lekker weer: eigenlijk verbaasde het haar niet dat er zoveel mensen in Zweinsveld waren.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 15:45:25 GMT 2
'Voor zover ik hierkom is dit ook een grote uitzondering. Zullen we anders ergens gaan zitten ofzo? Of wil je al terug naar school?' vroeg Vic. Hij liet haar gewoon kiezen, het maakte hem zelf niet uit ondanks hij hier nog wel even van het mooie weer wilde genieten.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 15:47:52 GMT 2
'Ergens zitten?' stelde ze voor. Nee, ze wilde écht nog niet terug naar Zweinstein. Niet nu ze het net zo gezellig hadden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 16:09:53 GMT 2
'Is goed.' zei Vic, nog steeds lachend. 'Wat voor plek had je in gedachte?' vroeg hij haar. Het maakte hem niet uit, zolang het er maar niet zo druk was als in Zacharinus.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 16:30:36 GMT 2
Rebecca haalde haar schouders op. 'Geen idee. Stel jij maar iets voor,' zei ze. Het maakte haar ook niet echt uit waar ze heen gingen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 17:03:23 GMT 2
'Alles is goed, zolang het er maar niet zo druk is als bij Zacharinus.' Vic deed zijn ene hand onder zijn kin, alsof hij diep nadacht. 'Het veldje naast het Krijsende Krot? Ik weet niet echt nog ergens een plek waar je kan zitten buiten de cafe's?'
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 18:48:26 GMT 2
Rebecca knikte. 'Is goed,' zei ze. Op dat veldje zouden ze tenminste rust hebben. Niet veel mensen vertoonden zich daar nog, sinds Voldemort het Krijsende Kot als onderkomen gebruikt had.
|
|