|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:05:11 GMT 2
{Ik hoop dat je de omschrijving snapt } "DAnkje.. Ik denk dat ik deze neem." zei ze en kleede zich weer om. Ze liep het hokje weer uit. "Dat is en lief kado.. Een Ketting." Zei ze en ze meende het. Ze liep naar een bak toe met linten, en zocht 2 mooie, diepgroene linten uit, met een lichte glinster. Ze rekende af. Ze had nog wel een leuke ring en oorbellen enzo.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 17:09:17 GMT 2
(ja hoor Ik ga dalijk Carmens Jurk tekenen ) Carmen liep met haar jurk naar de kassa en rekende af. Het geld in haar zakw as heel wat minder geworden. Ze vroeg zich alleen af wat ze met haar haar moest doen. "Ik denk eraan om mijn haar te krullen." Zei ze twijfelent.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:12:28 GMT 2
Mariël grinnikte. "Ja dat is voor jou wel een leuk idee.. Misschien ga ik mijn haar stijl maken." Zei ze terwijl ze een krullerige blonde pluk voor haar ogen hield.. "Of misschien in een strakke staart doe? Of in een knot?" Stelde ze voor. {das wel handig }
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 17:15:52 GMT 2
Carmen dacht na. "Stijlen... denk ik." Ineens bedacht ze zich iets. "He, met mijn witte haar ziet het er misscien vreemd uit..." Ze pakte de 2 plukken natuurlijk wit haar vast. Ze vond het wel mooi bij de rest van haar zwarte haar. Maar misschien was het gek alsz e het zou krullen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:17:50 GMT 2
Mariël bekeek Carmen haar Haar. "Misschien kun je een paar stukken krullen?" Zei ze. Ziet er misschien ook wel leuk uit dacht ze.. Misschien deed ze ook wel een vlecht in, en de rest stijlen los..
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 17:19:33 GMT 2
Carmen lachte. "Nou ja, ik zie wel. Zijn we trouwens klaar hier?" Ze keek de winkel even rond. Nee, ze had hier niets mee nodig.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:21:12 GMT 2
Mariël grijnsde. "volgens mij wel.. Zullen we wat gaan drinken in de 3 bezemstelen?" Stelde ze voor. ZE had wel dorst gekregen. Ze bekeek de jurk nog een keer die in haar tas zat en grijnsde toen tevrede.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 17:29:52 GMT 2
Carmen knikte. "Wat drinken gaat er zeker wel in." Ze liep de winkel uit zrichting de drie bezemstelen. Ze blij met haar jurk, duizendmaal beter dan die bruine jurk van har moeder. Een rilling liep over haar rug. Ze moest er niet aandenken dat aan te doen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:42:09 GMT 2
MAriël leip achter Carmen aan en ging naast haar lopen. "Ik heb echt heel erg zin in het gala.. " Zei ze en kon een grijns niet onderdrukken. En dit keer had ze een partner.. Vorige keer was ze gezellig met Elvira en Shinami geweest. Dat was heel gezellig.. MAar anders dan dit..
{Maar jij topic? Of ik?}
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 18:35:22 GMT 2
(Ben ik weer en ik doe wel ) Carmen knikte. "Ik ben heel benieuwt. Het word mijn eerste gala, ik vond het eerst maar niet dus ben nooit gegaan. Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat Miquel aandoet." Lachte ze. "Weet jij al wat Florian aan doet?" Vroeg ze nieuwsgierig.
|
|