|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:39:54 GMT 2
Mariël keek even de straat door. Toen keek ze weer naar de winkel waar ze voor stond. Ja.. Dat was de goede winkel! Hier kon je hele leuke jurken en spulletjes, siraden en alles kopen. Ze lachte en deed de deur open. Het zag er nog precies zo uit als eerst. En toen had ze alles moeten omschrijven voor Shinami. Ze liep naar binnen en keek achterom of ze Carmen nog zag.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 15:43:53 GMT 2
Carmen keek naar de winkel. Ze voelde nogmaals in haar zak of ze het geld nogsteeds had, het was redelijk wat. Toen liep ze achter Mariel aan naar binnen. "Hoe lang duurt het wel niet voor ik hier iets leuks heb gevonden? Of juist gekozen heb..." Zei ze met grote ogen kijkent naar de jurken.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:09:14 GMT 2
Mariël lachte. "Je moet al een idee hebben.. Anders kun je dagen bezig zijn! Een kleur bijvoor beeld.. Of als er iets speciaals aan moet zitten." Zei ze en keek zelf ook in het rond. Welke kleur zou ze aandoen?
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:17:24 GMT 2
Carmen haalde haar schouders op. "Miquel zei dat ik de kleur moest kiezen. Zelf dacht ik aan rood ofzo... Of gewoon zwart, maar dat is zo gewoon." Ze bekeek een jurk, hij was wel mooi. Een mooie rode kleur, maar toch niet wat ze wilde. Ze keek naar een andere jurk, dezelfde kleur. Hij had een bandje om de schouder en een vrij open rug. "Deze is mooi." Mompelde ze vooral tegen zichzelf.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:26:00 GMT 2
Mariël keek naar de Jurk. "Ja die is mooi. Ik weet eingelijk niet welke kleur ik zou nemen.. Wat denk jij?" Vroeg ze terwijl ze een willekeurige jurk eruit trok en bekeek. Ze wou iets bijzonders.. ZE hield niet van het normale.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:33:20 GMT 2
Carmen grinnikte. "Paars met roze." Zei ze met een grote grijns op haar gezicht. "Okey okey, sorry. Hm... wat dacht ze van groen ofzo?" Ze keek nog eens naar de jurk. "Ik ga hem passen." Zei ze toen en verdween in een pashokje. Toen ze eruit kwam had ze de jurk aan. Hij zat als gegoten, maar hij was wel een beetje bloot. Het onderste gedeelte was een beide rok. Ze keek Mariel aan. "Wat vind jij?" Ze friemelde ongemakkelijk met haar handen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:40:25 GMT 2
"Groen zei je?? Misschein wel een leuk idee!" Zei ze en zocht verder. Ze draaide zich daarna op en bekeek Carmen aandachtig. "Hij staat je leuk.. Maar het hangt er vanaf.. Hij is wat bloot.. MAar als je dat leuk vind kan dat prima." Zei ze en bekeek de jurk nog eens.. Ja hij stond haar best goed.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:46:24 GMT 2
Carmen dacht even na en knikte toen. "Dan neem ik hem gewoon. Ik houd het winkelen het liefst zo kort mogelijk en ik vind hem eigenlijk wel leuk." Ze keek in de spiegel en knikte. "Ja, ik neem hem." Ze verdween weer het pashokje in en deed haar eigen kleren weer aan. Ze zag dat de jurk best duur was. 'Ach wat, mam en pap hebben me genoeg geld meegegeven. En ik koop toch nooit iets.' Dacht ze en liep weer naar buiten.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:57:27 GMT 2
"Koop je er ook nog iets van Sieraden bij ofzow?" Vroeg ze aan Carmen, terwijl ze zelf druk aan het zoeken was naar een leuke Groene jurk. Uiteinderlijk vond ze een hele mooie groene jurk. HEt was een jurk die achter bloot was. Voor was het ongeveer een bikini, alleen liep de hij door naar haar heupen , die boven bij haar hals met een band vast zat. Bij haar heupen was het een soort rok. Het was een band, met allemaal glitters, daarna een rok die ongeveer tot de grond was, met allemaal {hoe leg je dat uit?} flappen en lappen stof die kronkelde en glimde. Ze ging het passen,. "EN?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 17:01:34 GMT 2
"Wow! Echt prachtig!" Carmen hield zelf niet van te veel poespas. "En ik denk niet dat ik nog sieraden neem." Ze glimlachte. "Ik heb Miquel belooft dat ik de ketting aan doe die ik van hem gekregen heb." Ze blooste een beetje. "En verder hou ik niet zo van sieraden."
|
|