|
Post by Merel on Jul 9, 2007 16:57:44 GMT 2
Rachanna keek naar Elin. Ze zuchte en liep naar haar toe. Ze ging naast haar zitten en legde haar hand op haar schouder, op een plek waar geen bloed, wond of iets anders was. "Er valt mee te leven hoor." Zei ze zacht om haar te troosten.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 20:32:40 GMT 2
Elin leek Rachanna niet op te merken en huilde door. Een enorme stortvloed van tranen was opgekomen, door angst, pijn en wanhoop en ze was ook niet van plan daar binnenkort mee op te gaan houden.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 21:00:21 GMT 2
Rachanna zuchte.. Ze keek naar Draconnic... Ze wou er eigenlijk wel meer over weten. Ondertussen klopte ze zacht en troosten op Elin haar rug.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 21:24:14 GMT 2
Robert stond op en liep naar het hoofdeinde. (wel aan de andere kant als rachanna) "Zo erg zal het vast niet zijn..." probeerde hij Elin te troosten. Hij voelde zich een beetje onhandig. Maar dat was wel vaker zo.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 22:17:45 GMT 2
(*krijgt lachstuipen door Elin*)
"We-he-hel!" hikte Elin door haar tranen door, wat half werd gesmoord door het kussen "Ik wil geen wee-ee-eerwolf zijn! Ik wil niet zijn zoals-zoals zij!"
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 22:35:56 GMT 2
"Rustig maar.." zei Robert zachtjes. Hij wist ook niks anders te bedenken. Hij legde zijn hand op haar arm (waar het geen pijn doet) om haar een beetje te kalmeren.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 11, 2007 11:48:06 GMT 2
Elin kwam half overeind en keek met een betraand gezicht naar Robert "Het ís niet goed!" zei ze dan snikkend "Door dat stomme wijf.., ben ik nu net hetzelfde zoals-" haar stem stokte en ze begon weer te huilen "Als zij! Hoe kan ik dan óóit nog model worden?". Dit was natuurlijk helemaal niet relevant, maar Elin begon al haar dromen nu als onmogelijk te zien als ze een weerwolf was. Terwijl er ook goede middeltjes tegen bestonden.
|
|
|
Post by melien on Jul 11, 2007 11:58:16 GMT 2
"Er bestaan zat middeltjes om daar tegen in te gaan. Dus model kun je alsnog worden als je dat wilt." zei Robert. Hij probeerde om haar te kalmeren. Hij was er alleen niet zo goed in.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 11, 2007 12:03:08 GMT 2
Elin schudde haar hoofd en viel weer op het bed neer. "Neehee! en nou weet bijna iedereen het ook nog!" wierp ze erachter aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 11, 2007 12:20:24 GMT 2
Robert zuchtte. Elin kon af en toe echt zo dramatisch zijn. Hij wilde haar troosten maar het scheen alleen maar erger te worden. "Bijna iedereen is wat overdreve. Zoveel zijn het niet die het weten." zei hij op een sussende toon.
|
|