|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 21:25:16 GMT 2
''Noujah in ieder geval ga ik mijn adem niet meer verspillen aan kleine zielige jongetjes die zich verschuilen achter hun vrienden doordat ze geeneens normaal kunnen slaan. Doei!'' Karl bumpte met zijn schouder tegen Lukas aan en liep verder.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 21:32:50 GMT 2
Lukas grijnsde opnieuw eventjes kort en voelde zijn schouder opzij werden geduwd. Maar hij wist nog net mee te bewegen waardoor het geen pijn of elders deed en keek Karl na. ''Juist; als jij het zegt? '' Lukas rolde even met zijn ogen en sloeg ze daarna ten hemel. '''Watje; ja vlucht maar'' mompelde hij hem na.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 21:33:18 GMT 2
Lukas grijnsde opnieuw eventjes kort en voelde zijn schouder opzij werden geduwd. Maar hij wist nog net mee te bewegen waardoor het geen pijn of elders deed en keek Karl na. ''Juist; als jij het zegt? '' Lukas rolde even met zijn ogen en sloeg ze daarna ten hemel. '''Watje; ja vlucht maar'' mompelde hij hem na.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 21:33:46 GMT 2
OOC; Waarom dubbelpost o.o -mept Lukas- :K
|
|
|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 21:37:49 GMT 2
deze topic is een beetje dood nu of niet?
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 21:39:36 GMT 2
OOC; kom boos terug ofzo omdat lukas zij van 'ja vlucht maar' ofzo x'd
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 21:39:52 GMT 2
OOc; 'T is maar een idea XD
|
|
|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 21:48:21 GMT 2
(Ow da's een goede.) ''Wat zei je daar?'' zei Karl. ''Denk je dat ik bang ben ofzo?!'' Karl was nu echt woedend aan het worden. Hij liep met sneltreinvaart op hem af en was echt van plan hem te vervloeken. ''Míj laf noemen?''
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 21:57:59 GMT 2
Lukas kuchtte eventjes en keek opeens schuin naar Karl die op hem af stormde. Misschien was die opmerking wel niet zo'n héél goed idee. Hij stapte even opzij en trok vluchtig zijn toverstok die hij op Karl richtte. Hij bedacht zich snel even een spreuk
(*zoekt google af naar vervloekingen*)
|
|
|
Post by johanneke on Nov 21, 2007 12:37:39 GMT 2
''Densaugeo!'' schreeuw Karl. (spreuk om voortanden te laten groeien:P) Hij was echt woedend! Hoe durfde HIJ hem te laf te noemen? Hij kon het gewoon niet geloven!
|
|