|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 17:52:07 GMT 2
Karl wreef even over zijn pijnlijke hand heen en zuchte. Hij kon niet geloven dat hij Lukas niet gewoon in een keer nock-out had kunnen slaan. Hij had vaak genoeg gevechten gehad in Sidney. Maarjah op een paar blauwe plekken na had hij er niks aan over gehouden, Lukas wat meer. Waar hadden ze eigenlijk ruzie over gehad? zat Karl te bedenken. Noujah, wat het ook was, het was vast zijn schuld. Het was heel vaak de schuld van die arrogante zak. Hij haalde even zijn hand door zijn haar en ging even op het bed zitten.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 19, 2007 18:07:01 GMT 2
Lukas liep sloom de ziekenzaal binnen. Hij had dan wel iets meer verwondingen dan Karl aan hun laatste 'gevecht' overgehouden; hij was sneller genezen en was alweer prima op de been. Lukas keek even om zich heen en liep naar Madame Plijster toe en vroeg iets onverstaanbaars waarna madame Plijster richting het bed van Karl wees. Lukas bedankte Madame Plijster even met een charmante glimlach en liep verder naar het bed van Karl maar nu met een duistere grijns op zijn gezicht omdat hij zelf al volledig hersteld was en Karl alleen nog wat pijnlijke plekken waardoor hij nog wat langer moest blijven. Hij ging voor zijn bed staan en leunde met zijn handen op de leuning van het bed en keek Karl even met een schuin gezicht aan.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 18:10:51 GMT 2
''Wat moet jij hier Maroa?Heb je niet genoeg afranseling gehad?'' zei Karl hatelijk en hij stond in zijn volle lengte op. Hij was minstens een kop groter dan Lukas, maar Lukas was nog steeds best intimiderend. Hij zette een stap richting Lukas met zijn borst vooruit. ''Nou?Wat moet je hier?''
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 19, 2007 18:17:11 GMT 2
''Hoho rustig, dit is geen verboden terein dus ik mag hier best wel komen hoor'' zei hij met een grijns. Hij toonde geen grijntje angst. En hij was ook niet bang. Hij was dan wel een stuk kleiner dan Karl maar dat schrok hem niet af. ''Als je me weg wilt jagen omdat je bang voor me bent moet je het gewoon zeggen'' zei hij terwijl hij van midden smeulde van de pret.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 18:21:10 GMT 2
''Ik! Bang voor joú? No way! Waarom zou ik bang voor jou zijn, ik sloeg je de vorige keer toch ook bijna knock-out?! Of was je dat vergeten door de hersensschudding die ik je had bezorgd? Of ben je misschien gewoon helemaal dom?'' zei Karl nog hatelijker. Kleine arrogante onderdeurtje! Puh! Dacht zeker dat hij beter was dan de hele wereld.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 19, 2007 18:33:36 GMT 2
''Rustig rustig. Ik ben het niet vergeten en nee ik ben niet dom'' Lukas rolde even met zijn ogen. Waarom moest hij zich zo snel opwinden over iets? ''Maak je niet druk man. en ben jíj niet vergeten dat je uiteindelijk toch niet van míj kunt winnen. Ik heb én meer vrienden én duidelijk beter. Het ligt heus niet aan hersenschuddingen of wat. jezus jou'n domheid is een schande voor de mannenwereld'' zei hij grimmig.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 21:40:09 GMT 2
''Ik kan niet van jou winnen?! Man je mag dan wel meer vrienden hebben dan ik, maar ik heb meer echt GOEDE vrienden. Daarnaast heb ik meer hersenen en ben ík duidelijk beter in elk vak en elke sport. Of moet ik dat nog even bewijzen voor je?'' zei Karl uitdagend. Hij had weer zin om met Lukas op de vuist te gaan. ik ben duidelijk beter ja hoor, dat mocht ie willen! dacht Karl.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 20:45:13 GMT 2
Lukas liet zich duidelijk zien latend niet kleineren en behield de grijns die op zijn gezicht stond. ''Je maakt jezelf echt te druk en ja je doet je best maar als je jezelf wilt bewijzen'' zei Lukas schouderophalend en niet onder de indruk. Hij had de neigingen sarcastisch en uitgebreid gaan zitten gapen maar dat hield hij nog maar even achterwege. ''Ik heb heus wel vrienden échte vrienden. Alleen dat wil je niet toegeven want je wéét dat het waar is'' zei hij spottend en met een duivelse grijns.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 21:05:31 GMT 2
''Je hebt het altijd over het aantal vrienden die je hebt. Komt dat doordat je geen andere dingen hebt om over op te schepen, of had je vroeger zo weinig vrienden dat je nu verbaasd bent dat je sowieso vrienden hebt?'' zei Karl gemeen. Hij wist dat hij nu echt onder de gordel sloeg, maar het kon hem niks meer schelen. hij had zo'n hekel aan Lukas. Kleine patser!
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 20, 2007 21:20:23 GMT 2
'' Nee hoor'' zei Lukas vriendelijk maar sarcastisch glimlachend zoals Perkamentus dat altijd deed voor zover hij wist. ''vroeger had ik ook heus wel vrienden en ik schep er niet over op; het IS gewoon zo'' zei hij opnieuw schouderophalend. Hij was niet gedist of boos te krijgen want hij was gewoon zo NIET bang voor die Karl; hij moest er gewoon bijna van lachen.
|
|