|
Post by admin. on Jun 25, 2007 18:49:20 GMT 2
"Nou, gaat iemand - die wat kan zeggen - me nog vertellen wat er is, of willen jullie dat die twee dames in dit spul stikken? En dit is geen grapje, jongeheren en dames" zei madame Plijster streng. Chantal begon opnieuw te kokhalzen en probeerde over het bed te gaan hangen, voorzover dat leukte terwijl ze aan Florian vast zat. [Is het Florian's voorkant, of achterkant? Voorkant gaat moeilijk worden, want Chantals' hand zit in zijn nek xD]
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 19:18:54 GMT 2
Flora werd knal rood. "We uh.. Moesten een speldien kussen omtoveren in een Schildpad. Dat gieng bij Chris niet 'elemaal goed. Het werd een vaag groen ting. Chantal probierde het weer normaal te makien, maar dat lukte niet. 'Et begon te groeien. En toen ging ick er in prikken en ontplofte 'et!" Zei Flora terwijl ze met haar hande gebaarde. Aylin greep immidels met haar vrije hand naar haal keel en maakte stikkende geluiden.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 19:26:47 GMT 2
Chantal wist nog net een gil-achtig geluidje uit haar keel te krijgen voordat ze naar haar keel greep, en het middel haar hele luchtwegen bedekte.
Madame Plijster keek bezorgd toe. "De situatie is erger dan ik dacht, en ik heb geen idee wat het is?" mompelde ze bedenkelijk. "Mischien stopt het vanzelf met groeien en krimpt het weer, maar het kan ook zijn dat het eeuwi doorgroeit. En dat is niet het beste vooruitzicht"
Chantal sloot haar ogen en wenste dat madame Plijster er snel achterkwam. Heél snel.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 19:27:35 GMT 2
(rug dan maar he? XD)
"Ja" zei Florian en knikte bevestigend naar Madame plijster "Zo was het gebeurd..,". Hij herinnerde zich ook nog vaag het konijn Chris maar dat verhaal zou Madame Plijster toch niet erg waarderen, en de rest ook niet.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 19:33:19 GMT 2
HET BLIJFT VOOR EEUWIG DOORGROEIEN?! Chris bonkte met zijn hoofd op de grond, waar hij meteen alweer spijt van kreeg, doordat hij een schrijnende pijn op zijn hoofd voelde, een opkomende bult. Maar dat kon hem op dit moment weinig boeien, nu hij en zijn vrienden misschien gedoemd waren een langzame en pijnlijke dood te sterven. Chris bekeek het maar meteen van de meest negatieve kant, dan kon het alleen nog maar meevallen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 19:39:11 GMT 2
Het weinige kokhalzen dat ze nu nog voor elkaar kreeg, had geen zin meer. Het spul voor in haar mond was hard, waardoor de rest er nooit meer uit zou komen.
"Jezus, mag ik ook geen fouten maken? Doe eens rustig!" snauwde madame Plijster. "Heeft één van jullie een idee, dan? Ik denk dat we beter het st. Holisto op kunnen bellen? Minerva?"
Chantal zuchtte - nou ja, probeerde te zuchten - opgelucht. Mischien dat ze dan tóch nog gered zouden worden.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 19:43:53 GMT 2
Chris rolde met zijn ogen. Hadden ze dat niet wat eerder kunnen bedenken? Hij keek richting Chantal, en probeerde de blik van zijn tweelingzus te vangen. Hij probeerde te glimlachen, maar door de smurrie trok hij alleen maar een heel raar gezicht, wat Chantal waarschijnlijk niet als een glimlach op zou vatten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 19:51:43 GMT 2
Aylin maakte nu een vage beweeging en wees naar haar keel. Ze kreeg nu écht geen lucht meer. "Sint Holisto bellien? In die tijd is mijn zustier al dood!" Gilde Flora die nu Pissig begon te worden. Had ze dat niet wat eerder kunnen bedenken? Het was nu een beetje laat! Ze liep naar haar zus toe, maar durfde haar niet aan te raken, bang dat ze nog meer vast kwamen te zitten.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 19:58:34 GMT 2
Chris draaide zijn hoofd met een ruk om. De geluiden die achter hem door Aylin gemaakt werden, klonken alles behalve geruststellend. Hij keek haar verontrust aan, en hoopte dat ze binnen een paar seconden in Sint Holisto konden zijn.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 20:05:15 GMT 2
{ zou ik daar maar een nieuwe topic maken?}
|
|