|
Post by Krista - on Dec 21, 2007 18:07:46 GMT 2
Lewis was blij dat het onderwerp van liefde en jongens naar afdelingen en namen ging. Waarschijnlijk was het ook duidelijk te zien dat hij zich meer op zijn gemak voelde. "Lewis, Huffelpuf" zei hij dan voor Tatyanna en Jennice.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 18:52:01 GMT 2
Ze keek naar Jennice. "Ik ook! Leuk!" Ze grinnikte terwijl ze naar Lewis keek. "Huffelpuf. Beter dan Zwadderich" Ze zuchtte diep. "He, even een ander onderwerp" Ze beet op haar lip. "Maar, zullen we hier weggaan?" Ze keek even om zich heen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 19:33:35 GMT 2
Jennice grijnsde. "Cool! Ja tuurlijk momentje hoor!" zei ze en liep naar een uil toe en bond haar brief en paktje eraan. "Naar mijn broertje." Zei ze met een grijns. De uil gebruikte ze vaker en vloog meteen weg. "Oke ik ben klaar.. En ik wil maar al te graag weg hier!" Zei ze en keek even met een blik de ruimte rond.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 20:51:39 GMT 2
Ze grinnikte terwijl ze naar Lewis keek. "Je zat bij Davis in de afdeling" Glimalchte ze. "Hij is zo'n lieve jongen. lui, maar hij doet alles voor je weet je" Ze grinnikte. "Heb je zin ome en keer af te srpeken, want het is echt heel lekker weer, met sneeuw enzo. En ik moet afleiding hebben" Ze beet op haar lip.
|
|