|
Post by CherryOnTop on Jul 1, 2007 12:50:14 GMT 2
Mizuki knikte eventjes "Heeft zij geantwoord?" vroeg ze toen. "Als je wilt, kunnen we weer naar binnen gaan, het is frisjes hier" ze stapte weg voor het open raam met haar uil. Die nog steeds op haar schouder zat.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 14:07:22 GMT 2
Hij glimlachte. ''Zij, zij vind mij ook wel leuk'' Zei hij terwijl hij naar buiten stapte. ''Lijkt me een goed idee, het is inderdaad wel koud'' Zei hij terwijl hij nu naar buiten keek, naar de hemel dus.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 2, 2007 15:17:05 GMT 2
"Dus, jullie hebben wat?" ze was best nieuwsgierig, op welk punt of welke manier dan ook. Was ze altijd al geweest "Sorry, ik ben gewoon een nieuwsgierig aagje" Kort glimlachtte ze.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 17:41:17 GMT 2
''Ik weet het niet zo goed, ben erg in de war met mijn schoolwerk'' Zei hij, zich schamend daarvoor. Daarna liep hij naar butien. ''Kom je?'' Zei hij terwijl hij zich omdraaide.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 2, 2007 17:58:59 GMT 2
Mizuki knikte "jep, jep, kom eraan" ze legde wat voedsel bij een raam neer en liet haar uil daar zitten. Toen liep ze snel naar buiten achter Manuel aan. "Ach, ja, schoolwerk is altijd veel, vooral Sneep kan je veel werk geven, strafwerk dus"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 18:12:55 GMT 2
Bij die naam kreeg hij een zuur gezich. ''Ik heb geen hekel aan toverdranken, maar aan hem. Hij is inderdaad erg vervelend' Gaf hij toe terwijl hij glimalchte. Ja, Sneep was erg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 2, 2007 19:01:20 GMT 2
""Welkom bij de club, een heleboel haten hem, straks zit hij nog hier ons af te luisteren" ze rilde kort maar bedacht toen dat het niet eens kon, ach. "Maarja, sommige lessen zijn wel saai"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 3, 2007 17:55:42 GMT 2
Hij grinnikte. ''Dat zou zo maar eens kunnen'' Hij keek even naar benden en rilde even. Het was toch wel hoog. Niet dat hij hoogtevrees had ofzo.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 4, 2007 11:46:28 GMT 2
"Oke, nu wil ik terug naar een warme kamer" mompelde Mizuki toen ze rilde. Eventjes veegde ze de knalroze pluk weg voor haar ogen,de rest van haar haren waren zwart. "Mij nu echt te koud hier"
|
|