|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 19:05:05 GMT 2
Ze zakte neer tegen de muur terwijl ze haar ogen probeerde droog te houden. Ze keke naar de ingang. Ze hoopte dat Shirie snel kwam, ze had nu echt iemand nodig. Ze begreep het niet, of aan de ene kant wel. Ze hield van hem, en hij van haar. Dat wist ze. Ze wou eigenlijk een verklaring. Meer niet. Maar het was te laat.
Steeds ging haar blik terug naar de deur, waar nog steeds niemand te zien was. Ze streek haar haar naar achter. Ze veegde haar gezicht de hele tijd af, wat maar niet hielp.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 23:21:46 GMT 2
Shirie stapte de uilenvleugel binnen, maar gaf zichzelf neit de tijd om aan eht donekr te wennen. Ze hoorde het snikken van Tatyanna en blind liep ze op haar vrienin af. Ze leit zich op haar knieen naast haar neer vallen en sleog haar armen stevig om haar heen. 'Het komt wel goed, schatje, echt,'zei ze op sussende toon.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 23:33:39 GMT 2
Ze stortte zichzelf in de armen van Shirie teriwjl ze nog harder begon te huilen. Ze had geen zin om te praten, gewoon om even uit te huilen. Ze wist niet hoe het kwam, maar het moest gewoon even. Van zichzelf mocht ze niet huilen, maar ze deed het toch.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 23:38:35 GMT 2
Sirie leit haar begaan en aaide zacht over haar rug, kusjes gevend op haar ahrne. 'Het komt wel goed, Tat, rustig maar. Echt, het komt wel goed.'Ze bleef troostende woorden fluisteren tot ze zou kalmeren. Ze vreg zich af hoe dit gebeurd kon zijn. Ze waren zo close geweest...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 23:43:27 GMT 2
Ze snikte en veegd ehaar tranen weg. Ze werd vrijwel snel rustig want ze moest praten. "Waarom Shirie? Ik hou van hem" Snikte ze terwijl ze haar gezicht afveegde. "Ik zou hem nie tvergeten, dat kani k niet, ow ik heb hulp nodig" Flusiterde ze met trillende stem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 23:47:10 GMT 2
Shirie schudde langzaam haar hoofd. 'Wat is er gebeurd? hoe is dit gebeurd? Heeft hij eht uitgemaakt? Waarom? En je zei dat hij weg is... hoezo, weg?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 23:58:06 GMT 2
"Hij stuurde me een uil, hij blijft in griekenland, voor altijd" Ze keek naar Shirie. "Ik hou van hem Shirie" Flusiterde ze. Ze begon weer te huilen terwijl ze haar hoofd verborg in Shirie haar omhelzing.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 15:52:08 GMT 2
Shirie zuchtte diep en aaide haar geruststellend over haar hoofd. 'Misschien is dat wel heel belangrijk voor hem. Dat meot wel, anders zou hij je nooit verlaten. Heeft hij het ook uitgemaakt? Het is zo vreemd...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 17:10:01 GMT 2
Ze snikte. "misschien moest het van zijn ouders. Of... of moest hijt ijd hebben" Ze haalde diep adem. Maar begon toen weer te huilen. Snikkend kwam ze overeind. "Ik moet me niet zo aanstellen" Zei ze, heel vastbesloten. "Als hij me zo zag, hij kon het niet over zjin hart halen" Ze veegde haar gezicht af aan haar mouw.
|
|