|
Post by » Aline. on Dec 3, 2007 21:05:19 GMT 2
{Denk 't wel ^^ xD Ik zal alvast die voor Flora & Aylin versturen}
Amber schreef een korte, maar krachtige tekst en na een zwierige streep onder haar naam gezet te hebben, keek ze breed glimlachend op naar de andere twee. Daarna keek ze even om zich heen, naar geschikte uilen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 23:45:22 GMT 2
(doe ik die andere wel)
Shirie schreef in haar sierlijke hadnschrijft de uitnodingen. Opeens stopte ze. 'Waar en wanneer zullen we ze eigenlijk ontmeoten?'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 4, 2007 21:08:57 GMT 2
'Ja, dat vroeg ik me ook net af,' grijnsde Amber. 'Ehm, volgende week maandag, in de Kamer van Hoge Nood?' stelde ze vragend voor. Het leek haar de meeste geschikte plaats voor hun bijeenkomsten, aangezien alleen de mensen van het groepje er in konden komen. Als het goed was, dan. De Kamer van Hoge Nood leek haar in ieder geval de beste van alle plaatsen die ze kon bedenken. 'Of hebben jullie nog suggesties?' Ze keek Shirie en Joey vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 21:26:02 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op. 'Klinkt goed, maar wel tijdens d lessen. Ik bedoel, dan weten we zeker dat ze het ervoor over hebben en neit dat ze af zulen haken. Hmm, ik ga Devon wel schoppen als ik hem zie, doe jij dat adners? Wie hem het eerste ziet schopt hem. Oeh, wordt hij tien keer geschopt..' Ze lachte gemeen. 'Tijdens tranfiguratie?'vroeg Joey. Het enige vak waar hij goed in was.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 4, 2007 21:34:22 GMT 2
'Transfiguratie? Oh, ik vind het best,' grinnikte Amber. 'Ik denk dat Chris alleen maar blij zal zijn als je hem beschermt tegen zichzelf, door hem weg te houden van Gedaanteverwisselingen. Waren jullie daar ook bij, toen hij zichzelf en nog een hele hoop mensen het St. Holisto in geholpen heeft?' Ze grijnsde bij de herinnering aan die les. Gelukkig had ze zelf op een goede afstand gezeten, zodat ze niet geraakt was door de groene smurrie. 'En van dat schoppen trouwens, goed idee,' grinnikte ze. 'Heb ik eindelijk eens een goede reden om hem te mogen schoppen.'
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 21:45:09 GMT 2
Joey snoof. 'Daar heb ik altijd wel eenr eden voor.'Hij wirp een gluiperige blik op Shirie en die basrtte in lachen uit. 'mar ik heb he al zo vaak geschopt, ik denk dat hij het wel heeft begrepen hoor, blue.' Ze grinnikte en schreef haar brieven af. 'Zo, nu sturen en dan merken we het wel.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 4, 2007 21:50:15 GMT 2
Amber grinnikte even. 'Die arme Devon. Heb je een hekel aan hem, ofzo?' Amber keek vragend om naar Joey, terwijl ze het briefje aan de poot van de uil bevestigde. Ze vertelde de uil de namen van de tweeling Delacour, waarna deze het raam uit vloog. Amber keek hem even na, en draaide zich daarna weer om naar Shirie en Joey.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 23:04:02 GMT 2
Joey raaide zich vlug om en liep fluitend weg. Shirie zuchte diep en glimlachte treurig. 'Hij was ooit eens mijn vriendje, tot ik niet met hem naar bed wilde. Toen zocht hij een hoertje. Daarna wilde hij me terug maar daar ben ik te trots voor.' Ze zweeg en kek evne uit een van de raampjes. 'Ik heb nog steeds gevoelens voor hem, maar ik zal nooit meer iets doen met ene ejongen die me zo heeft laten valle. Nooit.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 5, 2007 17:58:27 GMT 2
Amber fronste haar voorhoofd even. 'Jemig, wat een rotstreek,' zei ze. Ze wist zeker dat ze een jongen haar hele leven lang zou ontlopen wanneer hij naar een hoer toe ging, omdat zij niet met hem naar bed wilde. Ze trok een wenkbrauw op. 'Ik wist dat Devon gestoord was, maar dat had ik nou ook weer niet achter hem gezocht.'
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 18:23:46 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Dat flikt hij ook niet meer. Hij weet dat ik hem zin nek omdraai. Hij was veertien, ik dertien en ik vond hem gestoord. Hij vond een zestienjarige die het wel met hem wilde. Tjah, was haar probleem. Hij heeft het niet op hoertjes. Hij doet het een keer met ze en negeert ze daarna. Erg grappig.'
|
|