|
Post by birgit on May 3, 2007 19:08:15 GMT 2
Tess komt bij de uilenvleugel om haar uil hierheen te brengen. Tess laat haar uil lekker even rondvliegen. Er zijn meerdere uilen aanwezig.
Tess moet heel erg nadenken over wat ze heeft gezien in het verboden bos. Als ze eraan denkt begint ze al te rillen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 12:06:06 GMT 2
Haastig rende Tifa een trap op, richting de uilenvleugel. Zolang kon ze Tess ook niet laten wachten om te komen. Snel opende ze de deur en sloot hem zo snel mogenlijk achter zich. "Tess, waarom moest ik zo snel komen?" vroeg ze toen. Ze leunde tegen de muur aan terwijl ze naar buiten keek.
|
|
|
Post by birgit on May 4, 2007 13:05:10 GMT 2
Ik... ik ... Ik heb wat gezien in het verboden bos. Het was heel raar. Het was volgens mij terry als panter. En nog iemand. de panter kwam naar mij toe en toen gromde ze. Ze wou me opeten. Haar eige vriendin eet je toch niet op? Tess vertelde het zo snel dat Tifa het zeker niet kon volgen. Tess trilde heel erg. Ze hoopte dat Tifa haar ging troosten en meeging naar haar kamer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 13:42:51 GMT 2
"Wat was dat andere dat er nog bij was? heb je dat gezien?' vroeg Tifa. Ze keek naar Tess en schudde kort haar hoofd. "Het was waarschijnlijk een waarschuwing dat ze wou dat je weg ging, mischien heb je het mis dat het Terry was. Gewoon niet meer aan denken oke? En blijf weg uit het verboden bos tenzij je een leraar op je dak wilt hebben"
|
|