|
Post by birgit on May 22, 2007 16:23:40 GMT 2
Tess rende zo snel mogelijk binnen toen ze hoorde 'binnen'.
Perkamentus??? Het is Jake. Hij heeft een ziekte maar hij wil het niet vertellen. En hij wil ook niet naar de dokter. Ik zo het zo lief vinden van U als U hem naar de dokter wou sturen... Tess was zo... zo... Ze kon het niet vertellen.
Ze hooptte dat Perkamentus het wou doen.
|
|
|
Post by nilou on May 22, 2007 16:25:55 GMT 2
Jake klopte niet eens op de deur hij ging gewoon kwaad binnen en schrok toen hij Tess zag."ooh eh...Tess....eh....hallo..." Jake keek verlegen naar de grond en zei toen:"ik kan misschien maar beter gaan..."Jake wilde zich omdraaien en weggaan.
|
|
|
Post by birgit on May 22, 2007 16:37:26 GMT 2
Wacht Jake, Zei Perkamentus rustig...
Jake, als je 'het' wilt zeggen dan ga ik wel weg hoor... Tess werd verlegen omdat ze het zei.
Tess wat bedoel je met 'het'? En Jake wat kwam je doen? En we kloppen altijd eerst voordat je binnen komt of niet?? Perkamentus zei het rustig.
Tess wou weglopen maar wachtte toch nog even voordat Jake antwoord gaf.
|
|
|
Post by nilou on May 22, 2007 16:40:25 GMT 2
"Allereerst wil ik zeggen,sory dat ik niet heb geklopt.dan wil ik zeggen,Tess ik hou nog steeds van je.en NU wil ik zeggen: Ik hoor een kwaadaardige stem die me verteld wat ik moet doen en ik kan het niet stoppen..." Jake wachtte verlegen op antwoord en staarde naar de grond.een klein traantje kwam uit zijn oog en druipte van zijn gezicht.
|
|
|
Post by birgit on May 22, 2007 16:42:13 GMT 2
Vertel het me is duidelijk Jake. Perkamentus wachtte op antwoord.
Tess kreeg een bloos op haar wang. Ze wist het niet zeker of ze nog op hem was.
Jake, waarom huil je nou? Vroeg Perkamentus...
|
|
|
Post by nilou on May 22, 2007 16:44:47 GMT 2
"ik heb hermelien een modderbloedje genoemt en nu schaam ik mij dood!iedereen zal mij nu wel een arogante zak vinden!" zei Jake toen en zei daar nog bij: "ik hoor stemmen en die vertellen me wat ik moet doen...daarom heb ik zo gemeen gedaan tegen sommige mensen...."
|
|
|
Post by birgit on May 22, 2007 16:50:16 GMT 2
Heb je door dat stemmetje modderbloedje tegen Hermelien gezegt?? En waarom moet iedereen je nu een arogante zak vinden? Was er iemand bij??? Perkamentus vroeg maar door.
Jake, Waarom heb je het dan uitgemaakt? Wacht... Als je hier klaar ben zullen we dan ff praten met zijn tweeen??? Dat er niemand en dan ook NIEMAND bij is??? Tess hooptte dat Jake dat wou. Maar ze wist nog niet zeker of ze nog op Jake was. Want ze vondt die ene ook wel leuk...
|
|
|
Post by nilou on May 22, 2007 16:52:14 GMT 2
"ja prof. perkamentus ik zou nooit uit mijzelf iemand een modderbloedje noemen.en zeker niet iemadn uit mijn eigen afdeling.en er stonden erg veel mensen bij ja.en ja is goed Tess.wij met zijn tweeën en niemand anders." Jake was even buiten adem na al die dingen gezegd te hebben.
|
|
|
Post by birgit on May 22, 2007 16:58:02 GMT 2
Ik zal wel iedereen bijroepen dat ze het moeten begrijpen waarom jij dat zei oke? Ik roep het wel een keer om. Perkamentus wou het omroepen mar wachtte even tot Tess wat gezegd had want die wou blijkbaar watzeggen.
Maar, Jake... Waar zullen we het bespreken??? En zullen we dat nu doen??? Dan kan Perkamentus het op het prikbord plakken. Tess wachtte op antwoord maar liep tpch alvast naar de deur toe.
|
|
|
Post by nilou on May 22, 2007 17:00:45 GMT 2
"euh...eigenlijk wil ik het liever prive houden proffesor...ik zal mijn verontschuldigingen bieden aan Hermelien en de anderen...maar wat moet ik verder doen?krijg ik geen medicatie ofzo?moet ik niet naar de dokter?"vroeg Jake toen verbaast.
|
|