|
Post by admin. on Jun 13, 2007 17:20:14 GMT 2
Grijnzend liep Jesse de WC binnen, die vrijwel volledig verlaten was als je de spinnen niet mee telde. Want die zaten er wel, zat. "Stilte, please. Oké, drie twee een- Ohhhhoooo, I neeheed too gooooohooo, oho, I neeheed to goho" brulde hij. Het geschreeuw werd meerdere malen versterkt door de echoos, maar het maakte hem niet uit. Lekker zichzelf zijn was wat hij wou
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 20:07:20 GMT 2
Ryan stak zijn hoofd opzij. 'Dat lijkt me logies. Waarom zo je heir adners zijn?' vroeg hij en ritste net zijn broek dicht. Hij trok door, liep naar de wasbak en waste zijn handen. Dat deed hij al sinds hij klein was.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:46:12 GMT 2
"Gaan ze nu ook al zingen op de toiletten?" mompelde Florian terwijl hij binnenliep. Hij zei het niet hard, aangezien hij nu oppaste bij zwadderaars in de buurt. Een slim idee.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 18:55:10 GMT 2
Chris kwam na Florian de jongenswc inlopen. 'Een concert in de wc? Cool,' zei hij sarcastisch, terwijl hij met een opgetrokken wenkbrauw naar Jesse keek. Die jongen werd met de dag gekker, dacht hij. Niet dat hij zelf niet gek was.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 22:01:07 GMT 2
"Wat je cool noemt" mompelde Florian "Enig zangtalent ontbreekt nog, naar mijn idee"
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 14:06:18 GMT 2
Aaron liep de WC's binnen. "Dit lijkt net een meiden wc. Iedereen staat gezellig bij elkaar te kletsen." zei hij met een grijns. Hij had wel in de gaten dat er zwadderaars waren, maar daar was hij niet bang voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 16, 2007 22:27:08 GMT 2
Ryan knikte. 'Ik ben hier dan ook weg, voor ik er opeens achter kom dat ik voortaan de andere wc moet gebruiken.' Hij stak zijn hand op en liep de wc's uit. Dit was te maf....
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 14:53:24 GMT 2
Chris knikte en keek Florian aan. 'Gelijk heb je,' zei hij tegen hem. Hij keek naar Aaron. 'Ja, we waren zijn zangtalent aan het bekritiseren,' zei hij, met een hoofdknikje naar Jesse.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 15:19:18 GMT 2
Aaron moest lachen. "Welk zang talent als ik vragen mag?" vroeg hij aan Chris. Dat was misschien niet zo'n handige opmerking aangezien Jesse er nog bij stond maar dat boeide hem niet.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 15:24:27 GMT 2
Chris keek even van Aaron naar Jesse. 'Drie keer raden,' antwoorde hij. Hij keek naar Jesse; hij had nog steeds niet gereageerd op iedereen die binnen was gekomen, en zijn gezang hadden gehoord.
|
|