|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 7:14:37 GMT 2
"De X-factor zie ik niet, of ik moet wel héél goed kijken" mompelde Florian en stapte naar de kranen, draaide er een van die open en deed zijn mond open om het stromende water op te vangen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 16:10:18 GMT 2
"Welke X-Factor? Ik hoorde alleen Opera! L'opera du toilette!" Zei Tristan grijnzend en kwam de wc binnen zetten. Hij liep naar de kranen toe en wasde zijn hande. Ze hadden net kruidekunde gehad en hij was aan het klieren geweest met een plant, waardoor hij onder het pus zat. Shirie zei dat het met water goed hielp. Hij liet het water over zijn plekken lopen, en deze verdwene langzaammaar hand.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 20:30:06 GMT 2
"jij hebt m ook niet" zei Florian grijnzend, doelend op de X-Factor en probeerde wat water in Tristans gezicht te spetteren.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 21:20:04 GMT 2
"Nee, Heb ik ook nooit gezegt. Dat wil niet zeggen dat ik niet zing!" zei hij en dat laaste zong hij half, vreselijk vals natuurlijk. De straal die uit de kraan was probeerde hij half op Florian te richten. "MAar volgens mij heb jij die ook niet echt, kwa zangkunsten." grijnsde hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 8:41:58 GMT 2
"Echt wel" zei Florian kortaf en grijnsde even, terwijl hij een paar stappen van de kraan van Tristan vandaan deed. "Maar ik ben te verheven boven jullie om het in een toilet te laten horen. En zoiezo, het galmt hier veels te veel en dat is niet mooi he?".
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 16:36:18 GMT 2
Tristan lachte. "Oke, Loopje dan even mee? Dan wil ik wel even wat horen.. Kan ik misschien nog iets voor je regelen." zei hij grijnzend en wou al richting de deur lopen en hij keek verwachtings vol naar Florian.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 17:46:35 GMT 2
Chris gaf Florian een klopje op zijn rug. 'Ja, Floortje hier kan heel mooi zingen hè? Vind hij zelf, dan,' zei Chris grijnzend, terwijl hij zijn handen ook even waste, en wat water in het gezicht van Florian spatte.
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 17:57:29 GMT 2
Aaron stond er een beetje grijnzend bij. "Ik hou het wel bij gitaarspelen als je het niet erg vind." zei hij. Hij ging voor de zekerheid maar buiten het berijk van de wastafels staan zodat hij droog bleef.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 18:40:56 GMT 2
"Oke kom beide maar mee, Kunnen jullie straks een bandje beginnen.. Kunnen wij tenminste weer naar ons eigen gezeik luisteren Chris." zei hij en Grijnsde naar Chris. Hij stond immidels al bij de deur.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 20:57:31 GMT 2
Chris knikte instemmend. 'Goed idee! De Zwijnenband, ik zie het al helemaal voor me,' zei hij dormerig, terwijl hij naar de deur van de wc liep. Hij keek nog even naar Jesse. Erg spraakzaam was hij niet geweest sinds zij binnen waren gekomen, dacht Chris.
|
|