|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:28:16 GMT 2
"In ieder geval ben ik blij dat je naar het horen van wat je hebt gezegt minder erg dan mijn broer" zei hij. Eventjes keek hij nog naar de hand van Miquel en zei toen "Hoelang ben je weggeweest? Een heleboel -waaronder ook je zus- waren bezorgt om je" Eigenlijk moest hij zich hier niet mee bemoeien maar straks zou hij diezelfde vraag krijgen van zijn zus waarschijnlijk en van andere natuurlijk. "Maar goed, ik verwacht Tom ongeveer nog vandaag of anders morgen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:33:05 GMT 2
Miquelstaarde voor zich uit. Tyra....[i/] Ze waren nooit zonder elkaar. Ze moest doodongerust zijn geweest... 'Mijn zus gaat me vermoorden,'lachte Miquel flauwtjes. Hij legde een ahnd op Bills schoduer. 'Zit hij bij jou op de afdeling? Anders hoef je je misschien helemaal geen zorgen te maken. En ik ben niet zo heel erg hoor, ik ben niet van plan meisjes pijn te doen ofzo. Ik geniet gewoon van mijn schoonheid.' Een grijns groeide op zijn gezicht. 'Het komt vast wel goed.' Hij liep naar de deur en duwde die open. Zonder om te kijken zei hij: 'Als jij me zegt welke dag het is vandaag en de hoeveelste, dan kan ik je zeggen hoelag ik ben weg geweest.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:35:45 GMT 2
"Het is volgens mij al vrijdag, geloof ik en hij komt wel bij mij in de afdeling, dus ik kan hem in de gaten houden" antwoorde Bill. 'Ach,zo erg kan het toch niet zijn? Ze zal je heus niet vermoorden want ze kan waarschijnlijk ook niet zonder je" Bill grijnsde eventjes om Miquel, hij zei wel grappige dingen en was ook aardig. "maar goed, ik ga maar weer eens want ik heb nog wel wat huiswerk te doen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:41:21 GMT 2
Miquel knikte. 'ik ga mijn zus maar eens halen. Ik ben al een week weggeweest.' Hij voelde even aan zijn blote buik. 'Maar eerst wat eten!' Hij groette Bill en liep de wc uit. Snel naar de keuken en weer wat vlees op zijn spieren krigjen, voordat die ook wegteerden!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:50:04 GMT 2
Bill knikte eventjes en keek Miquel na, toen besloot hij de naar leerlingenkamer te gaan van zijn afdeling (*zoekt uit welke dat ook alweer was* XD) Hij zou gewoon weer een beetje gaan zingen of proberen te slapen voordat zijn broer zou komen.
|
|