|
Post by CherryOnTop on May 17, 2007 18:59:12 GMT 2
Bill trapte woest tegen de muur, waarom hij woest was? Omdat zijn broer weer eens wat had uitgespookt thuis. En de uitnoding van zweinstein ook had gekregen dus hij zou binnenkort ook naar zweinstein komen. Hij haalde zijn hand door zijn haren en zuchtte eventjes. Toen hij in de spiegel keek kwam hij tot rust. "Goed broer,maar denk niet dat je hier mijn humeur mag verpesten" mompelde hij toen. Hij liet zich op de grond zakken en leunde zo met zijn rug tegen de muur. Dit was een verlaten plek van de wc's en zelfs meiden kwamen hier wel eens. Omdat dit niet echt een wc was, waar hij nu was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 14:58:01 GMT 2
Het geluid van glas dat brak galmde door de ruimte. In de schaduw, bij een wasbak, stond Miquel. Zijn vuist lag nog tegen de spiegel, waar stukken vanaf vielen. Er zat een web van scheuren in en bloed droop langs zijn pols en langs de spiegel omloog. Het kom hem niet schelen. Het bloed drupte in de wabak eronder. Zijn kleren waren gescheurd en hij had overal krassen en littekens. Hij had geen shirt meer aan, die lag in een vod op de grond. Hij was nog steeds gespeird, maar was het beetje vlees dat hij had wel kwijt geraakt.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:00:50 GMT 2
Bill schoot overeind, hij keek naar Miquel, wat zag hij eruit... wat was er gebeurd? Hij keek naar de krassen en littekens en toen naar Miquel's pols. Hij besloot niks te vragen en ook niet meer te staren. Hij keek nu een andere kant op, het druppende bloed van Miquel's arm te negeren die in de wasbak terecht kwam. Toch overwon zijn vraag het hem "Wat is er aan de hand?" vroeg hij toen. Eigenlijk had hij zich moeten inhouden om niet van alles te gaan vragen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:05:03 GMT 2
Miquel keek langzaam op. Zijn bruine ogen glommen zwart in het donker. Zijn gezicht wa vertrokken van woede. De stilte duurde bijna een minuut. Toen ontspande Miquel zich. Hij kwam overeind, trok zijn hand terug en opende met een kreun zijn hand. De vingers waren neit gebroken, mar bloedde behoorlijk. Hij staarde naar zijn bloed, dat in stroompjes over zijn arm liep. 'Ik weet het niet. Ik denk, dat ik ben gaan sporten ofzo...' Hij leek nogal in de war. Hij draaide aan de kraan, maar eer kwam geen water uit. Miquel grinnikte zacht. 'De kraan doet het niet. Dit is echt de meest zinloze wc van de school. Doen de wc's het wel denk je?' Hij glimlachte flauw. Hij had wallen onder zijn ogen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:08:04 GMT 2
"Dit kan je ook niet echt een wc noemen omdat je hier niet eens naar de wc kan gaan" zei Bill. Eventjes glimlachtte hij want er was niks behalve een hokje en dan een paar wastafels. "Mischien doet een andere kraan het wel?" hij wees op de kraan die hij een tijdje geleden nog had gebruikt. Daar kwam schoon water uit en die deed het gewoon. "Mischien moet je naar madam plijster gaan voor je hand" zei hij toen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:11:55 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd en lachte toen, voor de eerste keer weer echt. 'Nee, man! Dit geneest wel. Ik heb wel ergere verwodneingen gehad. Ik ben geen watje die elke keer naar het ziekenhuis of de zuster gaat. Ik blijf aan de gang!' Hij begon zich weer als zichzelf te voelen. Het was alsof er een wolkenveld opklaarde. Hoij bekeek Bill nu voor het eerst echt goed. 'Wat is er met jou? Je ziet er zelf ook niet best uit. Problemen?' Hij liep naar de andere kraan toe en draaide die open. Uit deze kwam een stinkedne bruine stroom. Met een grinnik draaide hij die weer dicht. Er naast was er nog een en, wodner boven wonder, kwam hier water uit. Hij waste zijn hand en arm. De wond viel heel erg mee, maar zou toch beter verbonden worden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:13:55 GMT 2
Bill zuchtte eventjes "Niet echt problemen, nouja..zo kan je het wel noemen want mijn broer komt hier ook heen. En hij is zeg maar een player, hopelijk is hij verandert in de tijd dat ik hem niet heb gezien" zei hij. Hij keek eventjes naar Miquel's arm "Valt wel mee zo te zien" Kort glimlachtte hij "Tom wordt al binnenkort hier verwacht, hij is mijn tweelingbroer maar we lijken totaal niet op elkaar" vervolgde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:16:42 GMT 2
Miquel barstte in alchen uit. Hij hield zijn armen gekruisd voor zijn gezicht en deinsde achteruit. 'Doe me niks!'riep hij alchend. Met een grpte grijns pakte hij zijn verscheurde shirt van de grond af. Het was geen shirt meer te noemen. Hij scheurde er een reep af en bond die om zijn hand. 'Ik ben ook een player. Een grote, als ik Tora moet geloven. Je hebt haar weleens ontmoet toch? Ik vind het vreemd dat er zoveel tweelingen zijn... Ze zijn overal.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:19:16 GMT 2
"Volgens mij heb ik haar wel eens ontmoet ja, maar me broer..die houd van one night stand, dat ken je vast wel als je ook een player bent" zei Bill lachend. "maar je bent volgens mij niet zo erg als hem, ik hoop wel dat hij deels veranderd is want hij is een echte hartenbreker" Hij keek eventjes naar Miquel "Ik doe niemand iets, ik vervloek zelfs niemand"
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:24:41 GMT 2
Miquel keek even op van zijn hand. Het bloed kwam er al doorheen, maar dat moest dan maar. 'Nee, ik ben geen one night stand. Ik flirt gewoon met alles en iedereen.. noujah, al het vrouwelijke dan. Het hoeft niks te worden, flriten is leuk. realties zijn prima, moet ik wel een goeie chick vinden.' Hij keek opnieuw naar zijn hand en scheurde toen toch nog maar een lap van zijn schirt af. Misschien meot ik zwarte handschoenen gaan dragen, dit ziet er vet uit, dacht hij bij zichzelf terwijl hij de tweede lap van zijn zwarte shirt om zin hand bond. Toen keek hij weer naar Bill. 'Ik vervloek wel. Vaak zelf. Vroeger nog vaker.' Hij lachte even. 'Niemand komt aan mijn zus,'zei hij zacht.
|
|