|
Post by anneloes on May 19, 2007 18:28:18 GMT 2
Toevallig stond in de deuropening Alette. Ze hoorde iemand huilen en vermoedde al dat het Tess was. Nu wist ze het zeker. Mag ik jullie helpen bij het oplossen van het probleem van Jake. Tess heeft me toch al zoveel dingen over hem verteld en ik wil zo graag dat het word opgelost! zei Alette snel. Ze had een gevoel alsof Shirie het niet leuk had gevonden dat ze hen had staan afteluisten. Maar nog steeds wachtte Alette op antwoord of ze mee mocht het probleem op te lossen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 21:34:36 GMT 2
Shirie keek op, of eigenlijk, ze keek neer op het meisje. Wie was dat nou weer? Ze zuchtte diep. 'Jouw probleem, jouw keuze,'zei ze tegen Tess. Ze zwaaide haar ahren naar achter en liep naar buiten. Voor de ingang bleef ze wachten op Tess.
|
|
|
Post by anneloes on May 20, 2007 15:01:10 GMT 2
Alette liep Shirie achtena en stelde zichzelf voor. Hallo, ik ben Alette Callemijn en ik zit op de afdeling Huffelpuf. Ik ben een hele goede vriendin van Tess en ik wil haar graag helpen. Zei Alette in een adem door. Sorry trouwens dat ik jullie heb staan afluisteren. zei Alette weer maar nu aarzelend bang dat Tess en Shirie boos zouden worden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 15:05:37 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Moet je haar zeggen, niet mij. Het is haar geheim. Ik ben Shirie, Shirie Ashinta. Ik zit voor de rest van dit jaar bij Griffoendor.' Ze keek Aletta niet aan, maar wachtte op Tess.
|
|
|
Post by anneloes on May 20, 2007 15:15:02 GMT 2
Oh, leuk. zei Alette. Ze moest toch wat te zeggen hebben terwijl ze op Tess te wachten stonden. Ze lijkt me wel aardig die Shirie. dacht ze. Alette wist niks meer te vragen terwijl Alette altijd tegen iedereen praat omdat ze vrienden wilden hebben. Ze dacht diep na om wat te zeggen maar gaf de moed op. Nu maar hopen dat Tess snel komt of Shirie wat gaat zeggen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 15:16:17 GMT 2
(Laten we hopen dat Bir snel komt want ik weet cht niks zinvols meer te zeggen hier. *wil wel uit deze wc*)
|
|
|
Post by anneloes on May 20, 2007 15:32:08 GMT 2
(ja, ik weet ook niks meer te zegge en ikke wil ook weg uit de wc)
|
|
|
Post by birgit on May 21, 2007 16:44:24 GMT 2
(sorry was dit weekend naar me dad...)
Tess stond op en zei tegen Alette: Je mag gerust meehelpen hoor. Ik wil het tegen Perkamentus zeggen van de ziekte van Jake.
Tess liep naar Shirie toe en vroeg: Willen jullie het vast een beetje aan Perkamentus uitleggen? Dan ga ik ff met Jake praten. Ik wil het gewoon vragen aan Jake. Ik weet niet of ik dat durf hoor. Tess zuchtte van de zinnen. Ze wilde het zo snel mogelijk vertellen aan hun en dan gelijk door naar Jake.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 16:46:55 GMT 2
Shirie staarde haar vreemd aan. 'Wat precies zou ik dan moeten zeggen? Ik weet helemala niks af van die ziekte, behalve dat hij er een heeft. Je zal het zelf moeten doen. Ik ga met je mee, maar ik ga het niet voor je doen. Ik ben in de leerlingenkamer, laat me maar weten als je naar Perkamentus gaat, dan kom ik.' Ze draaide zich om.
|
|
|
Post by birgit on May 21, 2007 16:56:10 GMT 2
Ik kan het niet alleen... Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Ga maar... Ik vraag het wel aan Alette. Tess draaide zich om naar ALette.
Wil jij mij helpen? Dan ga jij eerst naar Perkamentus en dan ga ik naar Jake. Tess hooptte zo dat Alette dat wou doen voor haar. Ze wist zelf niet wat ze moest doen en zeggen. En Alette was haar hartsvriendin en hartsvreindinnen helpen elkaar altijd....
|
|