|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 20:31:37 GMT 2
Teresia stond huilen voor de spiegel. Ze bleef maar naar de foto van haar broer kijken, ze was hier zo blij mee. Het was tot nu toe nog het enigste wat ze van hem had. Ze veegde ene paar tranen weg en keek in de spiegel. Ze grijnsde even en keek terug naar de foto. HIj leek op haar vond ze, alleen had hij bruin haar, en ook hij was erg knap. Dat meost ze toegeven. Toch toonde hij zachtaardigheid in zijn gezicht. Ze bleef naar de foto kijken, ze voelde de leegte wegkruipen. Ruimte makend voor de liefde wat naar haar hart stroomde. Ze was zo gelukkig nu. Ze mochtne dan geen contact met elkaar, een foto was voor haar genoeg.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 18, 2007 20:54:02 GMT 2
Amber gooide de deur van de meidenwc open, en keek eerst argwanend om zich heen. Gelukkig. Foppe en Jammerende Jenny, die al wekenlang iedereen die ook maar één stap in de meisjeswc durfde te zetten het leven zuur maakten, waren kennelijk even verdwenen. Een glimlach verscheen op Ambers gezicht terwijl ze binnenstapte en rondkeek. Ze had niet verwacht dat er iemand anders was geweest, aangezien iedereen de wc's tegenwoordig meed als de pest. Toch zag ze iemand staan. Toen ze even beter keek, herkende ze Teresia. 'Hé, Ter! Tijd niet gezien!' riep ze vrolijk, en de glimlach op haar gezicht werd iets breder.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 21:42:55 GMT 2
Ze keek niet op toen er iemand binnenkwam. Het boeide haar niet echt. Ze snikte en keek via de spiegel naar wie er binnenkwam. Ze grijnsde even toen ze zag dat het Amber was. En keek weer naar de foto. Ze draaide zich om naar Amber. "Inderdaad" Maar ze keke Amber niet aan, ze bleef naar de foto staren.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 18, 2007 21:45:08 GMT 2
Amber keek Teresia vragend aan, nadat ze gezien had dat zij huilde. Toen ze merkte dat Teresia's aandacht nog steeds op de foto gericht was, vroeg ze: 'Wat is er?' Ze keek naar de foto, waarvan ze vermoedde dat het de oorzaak was van Teresia's tranen. 'Wat is dat?' vroeg e daarom, doelend op de foto in Teresia's handen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 21:51:14 GMT 2
Ze veegde een traan weg terwijl ze op haar lip beet. Ze kek naar Amber. "Dit is mijn broer, die ik niet mag zien. Ik ben ech tblij hiermee. Ik eb hem al sinds mijn tweede foso niet mee rgezien" Zei ze met een triest gezicht. "MAar dit geeft me een gelukkig gevoel" Ze grijnsde terwijl ze met een vinger over de foto heen ging. "Hij is echt lief" Zei ze terwijl ze naar Amber keek.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 18, 2007 21:54:41 GMT 2
Amber glimlachte even zwakjes naar Teresia, terwijl ze op haar af liep en een blik op de foto wierp. 'Hé, wat een stuk!' zei ze met een brede glimlach op haar gezicht, en gaf Teresia even een lichte duw tegen haar bovenarm. Ze keek weer even naar de foto, voordat ze geïnteresseerd opkeek naar Teresia. 'Maar waarom heb je hem sinds je tweede niet meer gezien, dan?' vroeg ze. 'Waarom mág je hem niet eens zien?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:04:43 GMT 2
Ze grinnikte. "Ja, maar je blijft wel van hem af!" Zei ze terwijl ze even zuchtte. Ze haalde daarna diep adem. "Nou, mijn ouders zijn omgekomen bij een autongelukg, toen ik één was. We hadden geen andere familieleden en meosten daarom naar het weeshuis. Hij werd eerder weggehaal ddan mij. En ik uiteindelijk ook. Maar niet bij dezelfde familie." Ze slikte even. "IK heb laatst wat van hem gehoor dover brier, en heb wat teruggestuurd dat ik hem wou zien. Maar wat niet mocht van zijn ouders. NU heb ik een foto waa rik zó blij mee ben" Ze liet de foto goed zien.
|
|