|
Post by Merel on May 16, 2007 22:13:57 GMT 2
Rachanna zuchte van verlichting. Gelukkig ze begreep het. Dat was al een ding. Ze rilde even toen Terry zijn naam uitsprak. Maar het klopte wel. Hij kreeg altijd zijn zin. Altijd! Wat Thomas betreft, die had gewoon geen keus. Ze was nogmaals erg dankbaar voor het feit dat ze alleen spion was. Ze keek naar Terry. Waarmee kon ze eigenlijk helpen? Ze wist het niet. Eerlijk gezegt was Draconic diegene die zei dat zij kon helpen. "Ik weet het niet." Zei ze dus maar. "Draconic zei dat jij misschien kon helpen." Ze dacht aan Draconic. Ze droomde even weg, en kreeg en vage uitdrukking op haar gezicht. Ze schudde even haar hoofd en keek weer normaal.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 16:12:38 GMT 2
Terry knikte. 'ik zou wel kunnen helpen... Thomas lijkt een beetje.. vreemd. Ik heb van Draco gehoord dat iemand.. als die heeft vermoord... iets van zijn ziel kwijt raakt. Dus... Thomas heeft iemand vermoord he? Ik denk.. dat ik wel een drankje voor hem kan maken. En ik zal zeker proberen, als hij wil stoppen, om hem dan te helpen.'
|
|
|
Post by Merel on May 19, 2007 17:03:55 GMT 2
"Dat heeft Draco eerder gezegt. Volgens mij ook tegen mij en Thomas." Zei ze nadenkend. "Maar ik hoop dat je kan helpen.." Ze vroeg zich af waarom ze dit ging zeggen.. " Maar ik zou je wel willen helpen." Zuchte ze. Opeens bedacht ze dat Professor Anderling. "Volgens mij.. Kunnen we maar beter terug gaan. Die Anderling gaat anders over de rooie... Ik stuur nog wel even een uil. ok?" Ze begon alvast haar tas te zoeken en toen ze deze vond hing ze hem over haar schouder en liep naar de deur. (vervolg weer in de les? )
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 17:12:17 GMT 2
(ja is goed)
Terry knikte. 'Ik zal het ook even met Thomas overleggen. Misshien dat hij en Draco wel wat kunnen regelen.' Ze liep naar de deur en deed die open. Ze wachtte heel even op Rachanna en verdween toen.
|
|