|
Post by admin. on Dec 17, 2007 21:09:43 GMT 2
'Och, meisje! Dit betekend je einde, besef je dat dan niet?!' Met een overdreven handgebaar probeerde Zwamdrift duidelijk te maken dat Chantal een naderende dood tegemoet liep. 'Het eind van deze week zal je niet behalen!' Chantal rolde even met haar ogen, en haalde toen haar schouders op. 'En dan? Als ik dood ben hoef ik deze lessen in ieder geval niet meer te vo-' Zwamdrift onderbrak haad meteen. 'Spot niet met de dood, jongedame!'
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 20, 2007 22:49:22 GMT 2
Livi die niet ver bij Chantal vandaan had gezeten kon een grijns niet onderdrukken toen ze de woorden van Zwamdrift evenals die van Chantal hoorde. Ze liet haar hoofd heen en weer gaan tussenbeide en grinnikte eventjes, ze was die hele dag al vrij lacherig geweest en ze kon om elke stomme grap of gebeurtenis dubbel liggen die dag. ''Volgens mij had je al een paar weken dood moeten zijn Chantal door die voorspellingen van haar altijd'' zei ze giechelend. Ze kon op het moment tegen iedereen aardig doen ookal kon ze diegene niet of mocht ze diegene niet.
|
|
|
Post by admin. on Dec 22, 2007 22:49:45 GMT 2
Chantal had haar ogen gesloten om Zwamdrift te negeren en hing iets naar achteren, waardoor ze totaal niet zag wie haar aansprak. 'De hele school zou al vergaan moeten zijn...' mompelde ze misterieus. 'Als we Zwamdrift moeten geloven.' Kort haalde ze haar schouders op en zuchtte.
|
|