|
Post by greenlightning on May 3, 2007 15:11:57 GMT 2
Terry wist met moeite haar gezicht strak te houden. Professor Zwamdrift scheldde op haar, omdat ze 'niet haar ogen wilde openen voor dat wat niemand ziet. Als niemand het ziet, wat moet ik er dan mee? dacht Terry en ze wilde naar de theepot rijken. 'En stop emt het drinken van die thee!' Zwadrift liet een blik gaan over het bloempotje dat vol zat met theebladerdrab en toen naar het volle kopje van Terry. Ze stormde kwaad weg. Op dat moment bestierf Terry het. Ze had al vier kopjes van dat spul op en begon licht in haar hoofd te worden. Het leek wel aslof ze dronken was!
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 15:46:44 GMT 2
Seth keek even naar Terry. 'Het is mijn schuld, ik had haar ook moeten zeggen dat dat spul sterk was! Oh, zwets niet.' Daar ging hij weer. Hij keek verveeld in zijn kopje met theedrab. het enige wat hij zag was een bruinig drabje met een paar bubbels.. Huiswerk voor waarzeggerij was betrekkelijk simpel, Harry en Rons taktiek ook al zaten ze er niet meer op school; Verzinnen. Ze trapte er áltijd in!
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 16:03:59 GMT 2
Terry kon een lachstuip niet meer onderdrukken. Ze barstte in alchen uit en had toch zo'n lol. Ze had geen idee waarom. Misschien dat nog een kopje thee zou helpen. Ze sloeg de thee in een eker naar binnen en keek toen gefacineerd naar de overgebelve drab. 'Ik zie,'zei ze zachtjes en draide het kpje eens rond,' een kip. En... een mes ofzo. We eten kip vanavond!' Terry grinnikte, liet zch achterover zakken e viel van de kleine poef af. Buitenwesten bleef ze op de grond liggen.
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 16:18:21 GMT 2
Professor Zwamdrift liep snel op het kopje van terry af. "Het was een slecht voorteken, ik wist dat er zoiets zou gebeuren!" Zei ze wijzend op Terry. "Ik breng haar wel naar de ziekenzaal Professor zwamdrift." Zei Seth duidelijk en ze Tilde Terry op, om daarna voorzichtig de trappen met haar af te lopen. De leerlingen keken hem verbaasd na, normaal zou hij zoiets nóoit doen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 16:21:52 GMT 2
Terry zou zichzelf achteraf wel kunnen schoppen dat ze dit neit meemaakte, want ze was volledig weg. Ze hade een vreemde droom over theekopsjes en kippen. Een theepot veranderde in Professor Zwamdrift en zei haar nog een kopje thee te nemen. Terry wilde niet. Haar slapende lichaam begon te trillen en ze schopte en sloeg achtjes tegen onzichtbare aanvallers.
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 16:48:13 GMT 2
Seth bleef staan toen ze terry voelde bewegen, haar benen waren aan het schoppen in.. Het niets? Die Thee was echt slecht. Hij zou het achteraf even moeten melden bij Professor anderling of bij Perkamentus.. perkamentus leek hem beter want Anderling had zoals bijna iedereen wel wist een hekel aan zwamdrift. Andersom ook. Langzaam naderden ze de ziekenzaal, gelukkig was er niemand op de trappen, iedereen had les of zat in de grote zaal of in de leerlingenkamer, tenminste dat dacht hij.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 22:15:57 GMT 2
Terry voelde werd steeds zwakker. Een dikke zwarte wolk dreef langzaam door haar hoofd. 'Vader,'kreunde ze zachtjes. Het beeld verdween niet, zoals anders. Ze zag haar vader, zoals hij geweest moest zijn. Ze werd steeds zieker.
(breng Terry nou eens naar die ziekenvleugel:P)
|
|
|
Post by nouan on May 4, 2007 8:08:33 GMT 2
Seth keek even naar Terry maar beende stevig door richting de ziekenzaal. Trap op, trap af.. Na een tijdje kwamen ze er aan. Seth kwam gewoon binnenlopen en legte haar op een bed. Hij liep naar het kamertje van Madame pleister en stak zijn hoofd om de hoek. Madame pleister keek geïriteert op. "Terry heeft te veel van Professor zwamdrifts thee op, 5 kopjes ofzo. Tijdens de les werd ze een soort van bewusteloos." Zei Seth kalm, af en toe wierp hij een bezorgde blik achterom naar Terry. madame pleister stond meteen op. "Dat is al de 3e patiënt van die Thee vandaag.."
|
|