|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 18:17:31 GMT 2
Na een wilde rit stapte Natasha nogal verbaasd af. Dit ding ging veel sneller dan een bezem dacht Natasha. In het begin had ze zich nog aardig los aan Davis vast gehouden, maar aan het eind had ze bijna haar nagels in hem gezet, zo snel ging het. Ookal was het best eng, ze vond het wel leuk. ''Dat was cool!'' zei Natasha enthousiast. ''Ongelofelijk hoe snel dat ding gaat!'' En ze maakte even een dronke rondje.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:12:33 GMT 2
Davis lachte en pakte haar hand vast en trok haar tegen zich aan. 'Rustig maar. HEt is altijd even wennen om op deze manier te reizen. Ik heb hem een beetje opgevoerd. We mogen blij zijn dat we neit zijn betrapt. Het had me minstends vijdtig galjoenen gekost als we wel betrapt waren.' Hij grijnsde breed.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 21:34:22 GMT 2
''Wenen! Zeg dat wel! Man ,wat ging dat ding hard.'' Natasha stond weer helemaal veilig en stil tegen Davis aan. ''Zullen we ons maar eens volstoppen met snoep?'' vroeg Natasha. Ze keek kwijlend naar de etalage van Zacharias. Allemaal lekkere zoete dingen! Wat een hemel! dacht Natasha.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 16:58:06 GMT 2
Davis liet har glimlachend los. 'Zolang je niet stralks alles weer over me heen eruit gooit op de terug weg.' Hij nam haar hand vast en liep de snoepwinkel in.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 17:06:36 GMT 2
Natasha grinikte. Ze stapten Zacharias binnen. ''Oew! Die dingen ga ik kopen! En die! Oh en die!'' zei Natasha. Ze was echt als een klein meisje in een snoepwinkel. Hoelang was het nou geleden dat ze dit had gedaan? Te lang in ieder geval. Ze was te vaak met haar lijn bezig geweest. ''Morgen ga ik hier heel veel spijt van hebben vast, maar nu wil ik dat ook nog!'' en Natasha wees naar een groot zuurstok kleurtjes ding.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 20:41:19 GMT 2
Davis glimlachte vertederd. 'Hoezo? Het was toch je bouw? Niet zeuren, gewoon geneiten en je ziek eten aan snoep, al hoewel, koop het hier en eet je ziek als je neit meer achterop mijn motor hoeft.' Hij keek naast zich e voelde een grijns op zijn gezicht komen. Hij was verslaafd aan zuurschuimende karamel snoepjes.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 21:02:17 GMT 2
''Hahah jah, da's misschien wel een goed idee. Ik stop me op school wel vol met van alles en nog wat. Maar dan moet ik wel nu even een voorraadje inslaan.'' lachte Natasha. ''Oew dat wil ik ook'' zei ze toen ze een hele grote lolly zag. Ze pakte uit elk rek zo'n beetje wat en liep naar de toonbank. ''Dit graag!'' zei ze met een smile van hier tot Uruzgan. ''Wat wilde jij eigenlijk Davis?'' vroeg ze een beetje te laat eigenlijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 21:11:24 GMT 2
Davis had al een hand vol snoepjes gegraait en stopte die in een zak. TErwijl hij die dichtbond zag hij de volgende vooraad. Trok de zak open en gooide er een lading ploffende droptoffees in. Hij grijnsde naar Natasha. 'REken maar vast af, ik vermaak me nog wel even.'
|
|
|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 21:23:10 GMT 2
''Oké!'' zei Natasha lachend. Ze gaf het geld en liep met de tas gevuld met heeel veel snoep naar Davis. ''Vreetzak'' zei ze grinnikend toen ze Davis zoveel zag scheppen. ''Hopelijk heb je wel een zijspan mee voor je moter, want anders zou ik niet weten hoe we dit mee moeten nemen. Of heeft je moter soms een mandje.'' zei Natasha lachend en ze had vette lol met zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 21:53:56 GMT 2
Davis wierp haar een vreemde blik toe. 'En dit is nog wel zonder die suiker kick! Je maakt me bang, schat!' Hij grinnikte. 'Ik ben een tovernaar, duh. UIk vernader het in een ketting, hang hem om nek en vernader hem op school weer terug.' Hij liep naar de kassa en rekende af.
|
|