|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:39:52 GMT 2
Jake keek naar boven naar de lucht. Hij wreef nog een keer in zijn ogen om de slaap er een beetje uit te wrijven. Wie had nou bedacht om midden in de nacht les te hebben? Welke idioot had daar nou zin in? Jake in iedergeval niet en het scheelde ook elke keer niet heel veel of hij viel in slaap..
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 15:48:41 GMT 2
Lewis staarde doezelend door zijn telescoop en bedacht dat hij toch geen mystieke dingen uit de beweging van de sterren kon halen. Dit was zó nutteloos. Hij wierp even een blik op Jake en grijnsde dan, bij het idee dat hij er waarschijnlijk precies zo over dacht.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:52:52 GMT 2
Jake gaapte luid en ging nonchaland tegen zijn telescoop aan leuenen. Hij keek om en zag Lewis grijnzen, en grijnsde terug. "Slaapverwekkend niet waar?" Vroeg hij niet al te hard.. Hij wou even geen docent op zijn kop hebben.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 16:12:45 GMT 2
"Inderdaad" fluisterde Lewis grinnikend terug naar Jake terwijl hij aan een van de schroefjes van de telescoop zat, om het beeld te versterken. "Ik zou echt zó graag in bed liggen"
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 16:16:29 GMT 2
Jake gaapte nog een keer luid. "Ow heel graag. Of ik maak hier gewoon mijn bed van.. Gaat vast wel lukken." Zei hij grinnikend en leunde nog wat overdrevener tegen de Telescoop aan.
|
|