|
Post by greenlightning on May 21, 2007 21:27:43 GMT 2
Miquel knikte. 'Zwart en sterren en andere dingen.' Hij keek nu óm zich heen. 'En ik zie mensen van onze afdelingen Gezellig. We moeten eens een keer wat met z'n allen afspreken! Dat zou leuker zijn. We zien lekaar alleen maar tijdens de lessen en in de leerlingen kamers.. warom neit een keer met z'n allen buiten school?'
|
|
|
Post by Krista - on May 21, 2007 21:29:31 GMT 2
"Zweinsveld?" zei Meija verbaasd en glimlachtte dan "Goed idee, maar dan moeten we wel meer mensen weten te vinden. Om mee te laten gaan natuurlijk.."
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 21:32:28 GMT 2
'Eitje.' Miquel stond op, keek even of de leraar in de buurt was, ging op zijn stoel staan en stak zijn hand in lucht. 'Mensen, luister even! Meiji en ik zouden graag eens met jullie allemaal afspreken om naar Zweinveld te gaan, zodat we elkaar eens buiten school zien. Kunnen jullie even zeggen wat jullie ervan vinden?' Tyra sloeg eerst har ogen neer en zuchte diep. Toen knikte ze. Ze zou wel meegaan, maar moest hij nou altijd de aandacht op zich richten? Terry keek ook op. Ze grijnsde. 'Goed idee! Ik ga wel mee, als jullie dat gezellig vinden tenminste.'
|
|
|
Post by Krista - on May 21, 2007 22:39:59 GMT 2
"Tyra mag altijd mee" zei Meija breed glimlachend en keek vrolijk omhoog naar Miquel. Ze keek even vanuit haar ooghoeken naar Florian, naar wat zijn reactie zou zijn. Eigenlijk kon het haar niet zo veel meer schelen.
"ik ook" zei Florian duidelijk terwijl hij even naar Miquel keek om te zien wat zijn reactie was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 17:20:29 GMT 2
Miquel knikte alleen maar. Hij knikte ook naar Terry, die hij niet zo goed kende. Hij wierp een vragende blik op Shirie. Die had hem blijkbaar niet gehoord. 'Hey, wil jij mee? We kennen je niet zo goed...' Shirie keek op en knikte toen. Ze was gefacineerd door eits wat ze in het bos zag. Haar telescoop was naar beneden gericht, maar de leraar merkte het neit op. Tyra haalde haar cshouders op. Natuurlijk zou ze mee gaan, dat zou toch geen vraag zijn geweest?
|
|
|
Post by Krista - on May 23, 2007 19:37:48 GMT 2
"Ik ook?" zei Evan die door deze mededeling weer wat wakkerder was geworden en vragend naar Miquel staarde. Hij grijnsde even. Altijd gezellig, met zoveel mensen. En grotendeels mocht hij ze wel.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 19:44:29 GMT 2
Miquel knikte. 'Jij zeker. Zonder jou geen feetsje.' Hij keek de ruimet rond. Zou dit de groep worden? Misschien konden ze ook bij andere lessen mensen mee krijgen.. tenslote volgde niet eidereen dit vak...
|
|
|
Post by Krista - on May 23, 2007 19:59:20 GMT 2
Evan grijnsde breed en staarde zelfvoldaan voor zich uit. Plotseling bedacht hij dat hij nog wat aantekeningen moest maken, en tuurde een beetje afwezig door de verrekijker.
|
|