|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 20:31:01 GMT 2
Ze grinnikte. "Sukkel. Het maakt me niks uit. maar zo valt er niks met je te beginnen. Je lijkt soms net een hondje" Ze draaide zich weer om en ging op de rand zitten. "Ik de leukste, yeah right..." Ze keek omhoog met een opgetrokken wenkbrauw.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 20:33:46 GMT 2
Eric leek er niet zo heel erg tevreden mee om te vergeleken worden met een hondje, en keek ook een beetje bot naar de grond maar wendde zijn blik weer op Teresia. "Wat meot ik dan veranderen?" zei hij dan grijnzend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 20:35:47 GMT 2
"Sorry dat ik het moet zeggen Eric." Ze beet op haa rlip. "Maar je bent ene hele leuke jongen, maar dat moet je heel erg veranderen." Zei ze tegen hem en pakte zijn hand vast.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 20:39:55 GMT 2
Eric trok een pruillip en keek Teresia aan. Hij durfde het bijna niet te vragen, maar deed het toch. "Like, what?" flapte hij eruit en keek haar aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 20:43:24 GMT 2
Ze streelde zahct zijn hand terwijl ze even nadacht. "Hmm, niet iedereen leuk gaan vinden. NIet iederen willen. Al moet je het zelf weten. Zoals je nu bent, dat is Eric. En jezelf blijven is oke" Zei ze terwijl ze een blonde pluk uit haar gezicht streek.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 23:47:53 GMT 2
Eric dacht even na en twijfelde, en wendde zijn blik af. 'Ik kan dat wel, denk ik" zei hij dan uiteindelijk na lang stil te zijn geweest. "Maar dat is hetgene waardoor jij mij niet leuk vind?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 7, 2007 18:05:10 GMT 2
Ze blee fnaar hem staren. "Ik hoop het" Zei ze met een lichte grijns. "Ik vertrouw je niet, ik denk dat je te snel afgeleid bent. Het is niet erg, maar voor mij wel" Zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 12:25:53 GMT 2
"sorry" zei Eric zwak, alhoewel hij ergens wel wist dat hij zich niet kon verontschuldigen voor wat hij was, maar hij kon het wel veranderen. Hj wendde zijn blik af en staarde het donker in.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 12:51:39 GMT 2
"Kan je niks aan doen" Zei ze zacht en stond op. ze legde haar hand op zijn wang. "Maar je moet wel gaan uitkijken" Flusiterde ze.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 13:50:04 GMT 2
"Uit gaan kijken voor wat?" zei Eric met zijn blik gefixeerd op Teresia's hand. Vervolgens keek hij Teresia weer aan.
|
|